-->

CARI APE TU?

Wednesday, November 12, 2014

Kena Bom Dengan Mama & Kak JM

Salam 1 Malaysia ^_^

Hoho, hari ini Belog Cik Mimie kena serang hendap dengan Sis JM dan juga Mama3Farhanah. Hahaha, terima kasih sebab serang Cik Mimie ye. Meletop-letop Belog ni sekejap..ekekeke..Nantikan serangan balas..yihaaaa!





p/s : Minggu ni mood nak berblogging jauh tersasar ke dasar laut tak tahu la kenapa =_="

20 comments:

  1. Replies
    1. Hahaha,,sudah semestinya... :) Jom acik!

      Delete
  2. Wow wow..bkn main lg dorang serang hendap ya. Cik mimie..hihi..^_^terbaeekk la!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau xpe..senyap2 je diorang serang...hehehehe :)

      Delete
  3. serang ja balik. mesti depa suka. hehe ^_^

    ReplyDelete
  4. Wahh syiokk.. Nanty kite bom pulak ye..

    ReplyDelete
  5. Sme la. Penuh komen dr JM. Dasat betul..hihi
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEhehe..Jm sekali terjah di bom byk2...hehehe

      Delete
  6. td pon kene serang jugek dgn mereka ni. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? dorg serang secara serentak..hahaha

      Delete
  7. Hehehe...nasib baik kena serang, kalau kena bom maunya berlubang-lubang.

    ReplyDelete
  8. memang suka main bom bom diorang ni..

    ReplyDelete
  9. hahaha, kak JM dengan mama 3Farhanah memang rajin bom orang. saya suka saya suka :D

    ReplyDelete
  10. haha. aku nak bom blog ko jugak. mood aku dah kembali :)

    ReplyDelete
  11. CM!!! hehehe..ni dek kerana sis balas dendam selepas 11 hari bercuti di Korea..byk lagi blog yg akan menjadi mangsa sis nih

    ReplyDelete
  12. Tibe mase lak ayu nk kasi serangan bom bunga2 cinta rindue kt mimie.. hehehe

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda