-->

CARI APE TU?

Saturday, November 22, 2014

Keep Calm

Salam 1 Malaysia ^_^

Ini adalah autopublish entry, sekarang Cik Mimie berada di Mersing, Kluang Johor. Actually, lepas Zohor nanti ada kenduri dekat rumah mak mertua Akak Cik Mimie. After majlis insyaAllah akan bertolak balik ke Segamat. So doakan Cik Mimie selamat pulang ye, nanti Cik Mimie share tentang kenduri and Mersing ye :) 

http://sd.keepcalm-o-matic.co.uk/i/keep-calm-and-enjoy-the-holiday-29.png

Rindu-rindukanlah Diriku Sepanjang Hari-Harimu

p/s : Esok nak pergi sukaneka anak buah Cik Mimie. Tengok Budak Tadika sukan mesti seronok :)

22 comments:

  1. owhh,gi kenduri. semoga selamat pergi dan balik! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye Cik Fafa g kenduri..bkn dating..hehehe..Alhamdulillah selamat balik da :)

      Thank you :)

      Delete
  2. Wahh hehe have fun in Johore cik Mimie :)

    ReplyDelete
  3. Suka sangat lagu ni..
    " Rindu2kanlah diriku,
    Sepanjang hari -harimu sayangku..".

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kan lagu di :)
      Cik Mimie pun suka jugak :)

      Delete
  4. Replies
    1. Hehehe..bz jaga exam n nak tanda kertas exam kan? :)
      Enjoy ur day ye CB :)

      Delete
  5. wah syok la pi brcuti..
    taun ni xdpt brcuti.. sibuk pi majlis kawen ja. hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni pun sebab ada kenduri kalau tak memang tak bercuti pun..hehehe :)

      Delete
  6. dah habis dah mimie berholiday
    nanti turn akak plak pergi holiday

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sabar nak baca dtory holiday mama seminggu tu.hehe :)

      Delete
  7. alamak...baru nk tinggalkan komen..majils dah lepas lah nih

    ReplyDelete
  8. Rindue rinduekan lah diriku juga
    sepnjng hari2 mu
    oh cik mimie..
    hehehe

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda