-->

CARI APE TU?

Friday, November 28, 2014

Entri Tanpa Kata : Jumaat Yang Indah #13

Salam 1 Malaysia ^_^

Alhamdulillah, bertemu lagi kita dengan Penghulu Segala hari iaitu hari Jumaat. Hari ini merupakan Jumaat minggu terakhir untuk bulan November. Ini bermakna, kita akan bertemu bulan baru iaitu DISEMBER. *phew, dah nak habis tahun dah. Semoga Allah mengizinkan kita untuk terus menikmati keindahan di dunia ini :)Amin...

http://1.bp.blogspot.com/-6Jgj1r4RsVI/U0cu-iRVJ7I/AAAAAAAACts/FHjxLD7PLo8/s1600/10250262_697181007011701_2605974509263356025_n.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-sU9ZCVhhrnM/Us9CjyEOkQI/AAAAAAAALcg/tZvNORoHWBo/s1600/madah+33.jpg

http://1.bp.blogspot.com/-TmzdNKJAkbU/Us9CjzImwFI/AAAAAAAALcc/ZOqIV66yG9Q/s1600/804229_10151487340800535_2083673154_n.jpg
 
Credit : Google Image

p/s :  Jangan Lupe Al-Kahf :)

22 comments:

  1. Salam Jumaat cik Mimie :) Hihi baru bangun pulak :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam nad :) hehehe..baru bangun ye..dah gosok gg ke belum tu..hehehe

      Delete
  2. Setuju. Allah tahu apa yg TERBAIK utk setiap hamba-Nya. Kita kena renung balik kita ni dah jadi hamba Allah yg baik ke belum?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu..setuju jugak dengan kak Farrah :)

      Delete
  3. "Sayang kita pada Allah, sama tak macam mana kita sayang pada manusia. Lebih atau kurang?"

    ReplyDelete
  4. Tak terasa masa cpt btl berlalu kan..moga bln dpn lbih byk pkara baik dan manis.amin.

    Psst.. Cik mimie ditag utk liebster award :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..pejam celik dah masuk bulan 12..dah nak tahun baru dah..:) Amin..

      thank you Kak Wana :)

      Delete
  5. salam petang jumaat cik mimie. hehe

    ReplyDelete
  6. tuulaaa.. cpt je da nak masok 2015.. adoii. terasa tua pulak tetiba.hahah
    sgt stuju dgn quotes2 ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau Nanad rasa 23 tu dah tua..apatah lagi Cik Mimie 25? OMG..hahaha

      Delete
  7. sentiasa ingat dan dekat kepada Allah hidup akan bahagia

    ReplyDelete
  8. semua setuju lagi2 nombor dua.. maybe ALLAH nak tnjukkan kita sumthing kan... mula2 memang xtahu kenapa kita diuji atau dapat benda yang lain, tapi nanti baru kita tahu ^^

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda