-->

CARI APE TU?

Saturday, November 15, 2014

Jejak Link Mereka #5

Salam 1 Malaysia ^_^

Yeaaayhhh! Hari ini hari Sabtu. Cik Mimie kerja halfday dan esok cuti..inilah saat yang ku nanti-nantikan. Nak merehatkan otak yang serabut dengan kerja, cepatlah pukul 1 *hahahahah.. So, untuk pembukaan entry hari ini. Cik Mimie nak jejak tetamu-tetamu NUFFNANGERS Cik Mimie minggu ni. Terima kasih di atas kesetiaan U Olls yang rajin terjah blog Merah berbunga-bunga ni. Cik Mimie amat menghargainya :)

  1. http://ceriteracintabalqis.blogspot.com/
  2. http://nineteencapri.blogspot.com/
  3. http://nad-lifeisfun.blogspot.com/ 
  4. http://www.arepnakbebel.com/
  5. http://feycasnowie.blogspot.com/ 
  6. http://loveneddy.blogspot.com/ 
  7. http://sallyyatiey.blogspot.com/ 
  8. http://www.ayuinsyirah.my/ 
  9. http://syaza-applemints.blogspot.com/ 
  10. http://themaidensgiedd.blogspot.com/ 
  11. http://angellovesoldier.blogspot.com/ 
  12. http://sitiyangmenaip.blogspot.com/ 
  13. http://blogparihh.blogspot.com/ 
  14. http://flawlesssakura.blogspot.com/ 
  15. http://ladiesingreen.blogspot.com/ 
  16. http://mama3farhanah.blogspot.com/ 
Tunggu apa lagi, jom kita terjah mereka semua. Terima kasih sudi terjah blog Cik Mimie..Muah2 sayang u oll :)

p/s : Tik..tok..tik..tok..tengok jam je..hahaha

32 comments:

  1. Yeayyy link Nad ada lagi hihihi. Memang hari hari datang sini punn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..terima kasih sudi datang blog Cik Mimie ni :)

      Delete
  2. Wahh. Ramai datang blog Cik Mimie ;)

    ReplyDelete
  3. tak pernah nama saya melekat.. muahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..xpe Kak Gee..mana tau nanti ada melekat :)

      Delete
  4. Ramainya visitor....grenti masyuk nie :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..xdela ramai pun..:) biasa je la..

      Delete
  5. Ramainya yang klik klik. singah klik jugak. Tahniah.

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Haruslah :) Nanad kan pengunjung tegar blog Cik Mimie..hehe Terima kasih ye :)

      Delete
  7. Selamat berhujung minggu, Cik Mimie :)

    ReplyDelete
  8. wah..ramai juga ya...hari ni saya terjah kat sini..hihi. jemput terjah blog saya plak

    ReplyDelete
  9. Waa..no 1 plak tu..malu i..hihi..tengkiu senaraikn blog qis ;)
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..sama2 Qis :) Terima kasih singgah blog Cik Mimie tau :)

      Delete
  10. oh yeahh. jom buat jejak blogger !! hhee

    ReplyDelete
  11. meow meow.. kite nampak link kiteeee disitu hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meow meow jugak..hehe..awak datang sini mestilah link awak ada..hehehe :) Terima kasih CT :)

      Delete
  12. untunglah semua ada. saya xde. sobs.... susah gak kalau datang terus komen banyak2 -.-

    harini saya klik2 semua nuff2 akak sekali. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..xpe2 :) Nanti ada la balik link Amy kat sini :)

      Terima kasih Amy syg :)

      Delete
  13. tahniah semua. aku xde sbb nampak sangat aku x bw blog ko kot. huhu. harap pasni aku tercalon kembali XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe...dah lama tak nampak ko kat sini tau..xpe2, selamat kembali ye :) pastikan link anda ada untuk minggu seterusnya :)

      Delete
  14. ala..x de dalam list..xper2 hihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..xper2 :) Kak JM singgah blog ni pun da cukup dah..

      Terima kasih tau :)

      Delete
  15. Ehem, ehem...masuk senarai jugak blog akak ni.

    ReplyDelete
  16. Disebabkan rini ri sabtu.. selamat berhujung mggu cik mimie

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda