-->

CARI APE TU?

Friday, September 11, 2015

Entri Tanpa Kata : Jumaat Yang Indah #48

Salam 1 Malaysia ^_^

credit

p/s : Jangan peduli apa orang nak kata :) Asalkan kita bahagia!

14 comments:

  1. Betul tu Cik mimie.. Kalau asyik peduli ckp org hati jadi sakit..abaikan ja kata2 manusia yg ingin menjatuhkan kita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Kak Wana :) Baik kita buat hal kita...kalau dorang tak suka..terpulang pada dorang la..hahaha..yg penting kita tahu apap kita buat :)

      Delete
  2. betul tu cik mimie. cari redha Allah dari redha manusia

    ReplyDelete
    Replies
    1. ReDha Allah lebih penting dari semuanya :)

      Delete
  3. Yang penting kita tahu, Allah tahu apa yang kita buat tu benda betul dan baik. Pedulikan cakap-cakap orang lain..

    ReplyDelete
  4. betoi2. buat yg Allah suka dah la. biaq p org nk kata apa.

    ReplyDelete
  5. betul sgt!!!! bila buat yg Allah suka baru tak terasa sakit hati...dapatlah pandangan Allah dari pandangan manusia

    ReplyDelete
  6. biar sakit di mata manusia tetapi yg penting keredhaan Allah

    ReplyDelete
  7. Kita kena pentingkan pandangan Allah, bukan pandangan manusia.

    ReplyDelete
  8. Betol..yg penting Allah suka bukan manusia suke;)

    ReplyDelete
  9. Salam dari segmen kak mia
    cahayakehalusankelembutan.blogspot.my ;)

    kita ni mmg xleh duk dalam expectation manusia, sbb manusia ni x puas sokmo..
    skrg mmg ramai hak nak buat kerja Allah ni . sabaq ja laaah

    ReplyDelete
  10. sangat betul! buat apa yg kite mampu... jadi diri sendiri lebih baik!

    ReplyDelete
  11. suke quote ni tauu
    sbb ape
    sbb biar la orang nak pandang kite buruk
    kite tak mampu nak puaskan ati semua orang
    igt allah cukup

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda