-->

CARI APE TU?

Thursday, October 9, 2014

Panggilan SPA

Salam 1 Malaysia ^_^



Ok, ini cerita hari ni..Tadi masa Cik Mimie nak balik Office after Lunch Hour. Tetiba Mak Long Cik Mimie hulur sepucuk surat*abang posmen hantar rumah dia pulak. Tengok-tengok surat tu nama Cik Mimie, tengok pulak penghantaran surat tu. Betul ke ni? Macam tak percaya je *Debor terus dada ni.

Setelah sekian lama menanti, dapat juga satu panggilan. Syukur alhamdulillah, tak salah untuk kita mencuba kan? Hehehe. So, kenalah buat persediaan awal untuk menghadapinya *tapi kenapa hati ni rasa takut sesangat erk?


p/s : Mana tahu rezeki sempena Birthday Cik Mimie..heee :)

13 comments:

  1. tahniah....semoga berjaya ke peringkat seterusnya

    ReplyDelete
  2. alhmudullilah cik mimie
    gud luck
    mintak2 ade rezeki kat situ
    aminnn

    ReplyDelete
  3. wahh,rezeki. dapat iv spa untuk jawatan apa?hehe. anyway,all the best cik mimie. ^_^

    ReplyDelete
  4. interview ke pgilan kerja?
    tahniah cik mimie .

    ReplyDelete
  5. Ini untuk apa kak? T_T HAHAHA. siaan aina bebudak lagi tak tahu,.. ><

    ReplyDelete
  6. wah. tahniah2.. bkn snang nk dpt panggilan dr spa..kene usaha lebih.. da apply byk kali pon blom tentu dpt..huhu

    ReplyDelete
  7. kita ada dapat tp terpaksa tolak,ada syarat2 yg tak lepas..wohoho..tak ada rezeki kat kerajaan.. btw,goodluck utk interview..! bkn takut cuma teruja ja tu..hehe.

    ReplyDelete
  8. good luck ye...jgn gelebah dalam bilik temuduga nanti...cool je dan bila interbiu nyer

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda