-->

CARI APE TU?

Monday, October 6, 2014

Fakta ke Auta - Anak Bongsu

Salam 1 Malaysia ^_^
Morning u oll..hari ini Cik Mimie cuti..yeeeaaayyhh!!ada yang cuti jugak ke hari ini? Selamat bercuti ye :-) Ha, Cik Mimie nak tanya ni siapa-siapa yang anak bongsu kat sini, u oll rasa benda kat bawah ni fakta ke auta? Cik Mimie rasa macam banyak faktanya..hehehe..


P/s : malam ni ada kenduri, tengah sibuk berjuang..huhuhu..:-p

14 comments:

  1. ank bongsu ye cik mimie
    yg ayu tau manje jela
    xgeng lah kite anak sulong
    syok laa cuti
    dok ngadap pc curik tulang pagi2 ni takde keje

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..aah anak bongsu :)
      ooo..ngular ye..hehehe :)

      Delete
  2. erkkk. nadyya bkn anak bongsu.. tp dalam ni byk psamaan dgn diri nadyya la..hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh yeker? hahahaha..myb anak sulong pun boleh guna jugak kot..hahaha

      Delete
  3. oh, Cik Mimie anak bongsu ke? hehe... saya x pasti betul atau tak. tnggu adik kecik besar sikit, nanti saya cek balik xP

    ReplyDelete
    Replies
    1. aahh..anak bongsu..cnmpk mcm anak bongsu ye? hehehe..ok2, nanti cek blik tau..hahaha..

      Delete
  4. Budak anak bongsu. Tapi xsama sgt kot. Hehe. Xramai peminat, tak takut gelap, tak manja. Haha

    ReplyDelete
  5. Oh anak bongsuuu yee~ kita ni anak sulungg. Hahaha. T_T

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda