-->

CARI APE TU?

Wednesday, October 15, 2014

Wordless Wednesday #25 : Belajarlah Bersyukur

Salam 1 Malaysia ^_^



Wordless Wednesday

Credit : Google image :)

19 comments:

  1. betull tuu~ belajar untuk jadi manusia bersyukur. ^^

    ReplyDelete
  2. Betul tu, dik. Mengeluh akan kusutkan lagi keadaan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kak Farrah? better kite redha n berdyukur :)

      Delete
  3. Setuju, dr m'geluh baik b'zikir.....^_^

    ReplyDelete
  4. setuju quotes ni.. bsyukurlaa. alhamdulilah :)

    ReplyDelete
  5. Takkan selesai kalau asyik mengeluh. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akan menambahkan lagi beban je kan Cik Oren :)

      Delete
  6. mengeluh buatkan kita rasa tak cukup, tapi dengan bersyukur buatkan kita rasa cukup.. ^_^

    ReplyDelete
  7. betul...kalau mengeluh rasa makin bertambah mslah bukan makin kurang

    ReplyDelete
  8. Bersyukur la.dgn ape yg kite.ade...
    Xgme mngeluh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan ayu? mengeluh akan buat kita penat je nanti :)

      Delete
  9. orang kata mengeluh akan buat kita lagi cepat tua.. hehehe.

    yep, belajarlah bersyukur. tak semua yang kita nak tu akan jadi milik kita. and x semestinya kita akan suka kalau kita dapat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju dengan Amy :) hehe..kita perlu redha jugak :)

      Delete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda