-->

CARI APE TU?

Friday, October 10, 2014

Entri Tanpa Kata : Jumaat Yang Indah #6

Salam 1 Malaysia ^_^

Salam Pagi Jumaat U Oll :) Sekejap je masa berlalu kan ? Hari ni merupakan Hari Jumaat Minggu kedua untuk bulan Oktober ini. Syukur alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas hari ni :)





credit : google image

p/s : Jangan lupa baca Surah Al-Kahfi :)

Entri Tambahan 


Happy Birthday AMY J @ AMY SYEERA. Cik Mimie doakan semoga Amy dipanjangkan umur, dimurahan rezeki, diberi kesihatan serta kebahagiaan dalam diri Amy :)

Heeee..Dah naik setahun dah hari ini :)

10 comments:

  1. sekjap je mase berlalu kn cik mimie..
    dah nak hujung2 oktober ni makin berdebar rase..
    Jumaat depan da stnby nak balik kampung
    wehooooo

    ReplyDelete
  2. harini ke birthday amy? happy birthday amy :)
    tompang entry cik mimie jap. hehe.

    ReplyDelete
  3. wah.. setuju dengan quotes ni :)
    amy baru nak cukup 22tahun.. tiba2 terasa tua pulekk :p

    ReplyDelete
  4. emm. quote first tuu~ touching~

    ReplyDelete
  5. Personally, akak suka yang 1st & yang 3rd...

    ReplyDelete
  6. CT suka yang no 3.. after all.. semuanya kata-kata yang baik..

    ReplyDelete
  7. betul. bila kita lari dari masalah, makin banyak masalah yang timbul. so doa banyak2 dan cuba selesaikan selagi mampu ^^,

    ReplyDelete
  8. oh, lupa pula. TERIMA KASIH BANYAK2 sebab buat entry untuk kita. terharu :')

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda