-->

CARI APE TU?

Monday, October 13, 2014

Entri Tanpa Kata : Aksi Si Comel #2

Salam 1 Malaysia ^_^

Hai U Oll, dah lunch ke? Lunch apa hari ini? Mood sekarang tengah melayang-layang tanpa arah tuju. Maaf la kalau ada rumah yang Cik Mimie belum BW lagi. Nanti  dah stabil sikit Cik Mimie BW k? Jangan marah tau :( Jom tengok Aksi Si Comel kesayangan Cik Mimie ni..Suka betul kalau bab-bab Selfie ni..hehehe.. :) Ni semalam punya cerita, Cik Mimie cuti so boleh la gomol-gomol budak kecik ni..huhu..







Ha, Kiteorang memang suka buli dia..Dak kecik ni pula suka melayan lagi-lagi kalau suruh ambik gambar..hahaha..:)

P/s : Ok,itu je nak share..

16 comments:

  1. ahahaha same2 lah kite cik mimie..
    kalau ade anak buah mmg kene gomol lah kerjanye
    pasni abisla anak ayu plak kene gomol2

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..Cik Mimie bukan gomol lagi..siap buli2 lagi..hahaha..
      bestnye da nak ada anak sendiri.hahaha..bila la kita pulak..:p

      Delete
  2. bape taun anak buah cik mimie ni? comel sgt/.. geramm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setahun lebih umur dia nanad...memang geram sangat..pandai buat muka skrg ni tau..

      Delete
  3. Alaa..laaa omey ngat!!
    Smart pakai spek lagi tuh..ahaks!

    Love,
    Annur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..mekasih aunty Annur..hekhekhek :p

      Delete
  4. budak2 memang suka selfie,
    dah besar kang tak tahulah camne..
    hohoho... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..dah besar nanti takut malu pulak..hehehe

      Delete
  5. suka tgk mata dia.
    moga mood cepat ada balik :)

    ReplyDelete
  6. cutenya..anak buat cik mimie ke nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaahhh..anak buah Cik Mimie n kak JM :)

      Delete
  7. comelnya... rasa nak cubit2 je... lagi comel bila dia pkai spek tu. hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe..comelkan? suka kalau dia ada kat rumah Cik Mimie..buli2 dia sikit..hehehe :)

      Delete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda