-->

Pages

CARI APE TU?

Wednesday, August 5, 2015

"Pemenang Topup Mini Giveaway By Cik Mimie"

Salam 1 Malaysia ^_^


Tahniah buat semua para pemenang dan kepada yang kurang bernasib baik, cuba lagi akan datang tau! So, tanpa membuang masa Cik Mimie akan umumkan pemenang bagi "Topup Mini Giveaway" ini. Pemenang-pemenang yang dipilih oleh Mr. Random.Org dengan lafaz bismillahirahmanirrahim ialah:-
  
Tempat Pertama
   
 Topup RM10.00
 
Tempat Kedua 
 
 
Topup RM5.00
 
Tempat Ketiga 
 
Topup RM5.00
 
Tempat Keempat 

Topup RM5.00

Tempat Kelima

Kepada semua pemenang anda diminta untuk e-melkan maklumat seperti Nama, No. tel dan juga jenis pascabayar anda ke mimie_yumiko90@yahoo.com selewat-lewatnya 08.08.2015. Terima kasih kepada semua peserta. InsyaAllah, Cik Mimie akan anjurkan Giveaway lagi. Kepada yang tak menang takmo sedih-sedih tau :)
 
p/s : Alhamdulillah, GA berjalan dengan lancar :)

30 comments:

  1. belum ada rezeki kak wana..lain kali cik mimie buat ga lagi ya.. :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah buat semua pemenang..nanti Cik Mimie bt GA lagi ya :)

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum mimie..

    Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Rezeki dari Allah.. :)
    Nanti kta send details ye.. ;)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..tak sangka Zara menang.. btw, tq pada Cik Mimie sebab buat GA nie..tahniah jugak buat pemenang yang lain.. シ

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat semua pemenang ;)...

    Ok nanti saya cuba lagi...ahaks..

    Tiada rezeki kali ini...hihihi

    ReplyDelete
  6. Nape nama SS tak de????
    * Buat2 tanya... He He He...

    ReplyDelete
  7. tahniah kepada semuaaaa! Bravoooo!

    ReplyDelete
  8. Takde rezeki. Tahniah kpd semua pemenang :)

    ReplyDelete
  9. Congrats for the winnerss....lagi sikit nak menyengat no.31..hehe

    ReplyDelete
  10. Alhamdulilah ada rezeki menang GA Cik Mimie kak ekin dah email tu ada terima tak

    ReplyDelete
  11. takda rezeki lagi.tahniah bt semua pemenang :)

    ReplyDelete
  12. X de rezeki.. tahniah kepada pemenang :)

    ReplyDelete
  13. wah tahniah semuaa.kak mimie buat GA lagi haha

    ReplyDelete
  14. Tahniah kepada yg menang..korang mmg bertuah

    ReplyDelete
  15. Cik Mimie.. maafkan itew.. xdan nak join..
    jangan majuk eh.. nah flying kisses ^^

    ReplyDelete
  16. tahniah buat semua pemenang :) hehe

    ReplyDelete
  17. xde rezeki kt sini
    pape pon tahniah buat pemenang

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda