-->

CARI APE TU?

Monday, December 22, 2014

Ole-Ole dari Phuket Thailand

Salam 1 Malaysia ^_^


Ha, Ingat tak Cik Mimie ada menang GA anjuran KerusiBurok? So, ole-ole KB dah selamat Cik Mimie terima hari Sabtu hari tu. Maaf sebab lambat buat entry ye KB :) 



Kad ucapan dari KB, ha kad ni pun boleh guna untuk jadi penanda buku tau! Cantik dan kreatif kan?


TAAADAAAA!!! in dia ole-ole dari phuket tu, keychain gajah Tony Ja...hehehe..comey je..siap ada loceng lagi tau..hikhik..Terima kasih KB untuk ole-ole ni. Cik Mimie suka sangat..:)

p/s : Tahniah kepada pemenang lain jugak :)

25 comments:

  1. Salam perkenalan sis...

    Waa dpt ole2 dr phuket la dia...tahniah2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Sham :)

      Salam perkenalan jugak..

      Delete
  2. Tahniah! Hehe na dpun join jugak ni tapi tak menang kehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you...rezeki..Cik Mimie pun tak sangka terpilih :)

      Delete
  3. comel macam dumbo. hehe. syok la dia noh. tahniah tau! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah kn mcm Dumbo..baru perasan..hehehe..tq Cik Fafa :)

      Delete
  4. Comellnyaaa ! gajah ! Jie suka gajah. Ekeke. Tahniah taw ! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jie suka gajah ye? Hehehe...comel kan? Terima kasih Jie :)

      Delete
  5. Salam kenal... :D
    Untung la dia dpt ole ole dari oversea..
    Tak pi tapi dpt ole2 pun jadi la kan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal juga....
      Untung sikit la.. rezeki oranng kata :)

      Delete
  6. tahniah kak!! ^^ ramai jugak blogger yg dapat ole2 dari GA ni..

    ReplyDelete
  7. wah, comelnya. congrats cik Mimie :D

    ReplyDelete
  8. bahahhaa tahniah..
    dapat gift memang best kan ^^

    ReplyDelete
  9. tahniah..comel la ole2 tu.. :) bleh buat koleksi

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda