-->

CARI APE TU?

Friday, December 26, 2014

Nasi Ayam Gemas

Salam 1 Malaysia ^_^


Dating dengan Emak semalam, lepas balik dari rumah Kakak Cik Mimie ajak mak makan dekat sini :) NASI AYAM GEMAS. Kebetulan kedai dia baru buka. so apa lagi..TERJAH!! hehehehe

Nasi Ayam Gemas

-Bersebelahan VIVO PIZZA Taman Sri Utama, Segamat-
-Berdepan dengan Pasaraya KIPMART, Segamat-

Waktu Operasi : 9.00 Pagi - 7.00 petang

Nasi ayam x 1 orang = RM6.50

So. semalam makan dengan mak, minum air masak & Teh o panas semuanya RM13.70 :)

Sedap dan sangat berbaloi..ayam yang dia bagi pun banyak siap boleh buat ratah lagi...hahahaha :)

p/s : Bawa mak merempit...hahahaha...psst, ada yang pernah makan tak dekat Nasi Ayam Gemas ni?

17 comments:

  1. pernah makan nasi ayam tapi tak pernah makan kat situ, hehe. tapi macam mahal ja satu rm6.50.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harga dia memang mahal sikit taoi bebaloi la..sebab sedap :)

      Delete
  2. Replies
    1. Aah, Gemas tu N.Sembilan p sempadan dengan segamat :)

      Delete
  3. wah, nampak menarik. memang berbaloi. tapi nak ke sana tu tahun bila entah. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala, datangla Segamat lagi Amy :) Boleh lepak2..hehehe :)

      Delete
  4. pehhh sdapnya nasi ayam.. dah lme xmam..huhu

    ReplyDelete
  5. Biar mahal tp rasa berbaloi sbb sedap

    ReplyDelete
  6. wah bole tahan nampak sedap... buat org lapo ni mie...

    ReplyDelete
  7. alamak kat Segamat eh? blm prnah sampai lagi kat area sana hehe. kalo ana ada rezeki nak dtg ke area johor sana buleh la roger Cik Mimie nti ye? hehe

    ReplyDelete
  8. penah sampai skali saja ke segamat tu pun kenduri.. jalan bengkang bengkok hohoho.

    ReplyDelete
  9. Cikna pernah makan nasi ayam gemas ni mmg b'baloi sebab ayam dia bnyk pelanggan siap blh pilih nk ayam utk sorang, stgh ekor@sekor... Merata dah cawangan Nasi Ayam Gemas ni......;-)

    ReplyDelete
  10. nasi ayam peberet akak selamanya.. ;)

    ReplyDelete
  11. bawak mak merempit katanya...sabar je lah hihhi

    ReplyDelete
  12. Kt gemas pnh la..xpon kt bahau..sedap yg kt bahau tu..fuhh!!

    ReplyDelete
  13. Dulu selalu makan nasi ayam gemas kat senawang. Masa tu akak duk kat noghori lagi.

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda