-->

CARI APE TU?

Monday, December 15, 2014

Serangan Dari Amy J

Salam 1 Malaysia ^_^

Dua hari Cik Mimie tak buka blog, hari ni buka tengok notification sampai 50+. Rupa-rupanya Amy J boom blog Cik Mimie dengan komen-komen beliau..hahaha..Terima kasih Amy, maaf Cik Mimie sibuk sikit hujung minggu lepas tak dapat nak balas serangan Amy..hehehe..Apa-apa pun terima kasih buat blog Cik Mimie meletup-letup sana-sini..cewaahhh!




Nanti Cik Mimie serang Amy semula ye..dan juga kawan-kawan yang lain..huhu..nantikan kedatangan Cik Mimie...weeee ^^

p/s : Terima kasih kepada semua yang mendoakan kesihatan Cik Mimie, alhamdulillah sakit semakin berkurangan :)

11 comments:

  1. yey yey... dah muncul balik.. heheh.. rindu madu laaa.. :'D
    Alhamdulillah dh makin sembuh. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rindu madu muda jugak... :) Alhamdulillah, sakit sikit je ni :)

      Delete
  2. Wah..Amy J..bila nk serang blog akak pulak kekekeke

    ReplyDelete
  3. Cik mimie dah sembuh ke?

    Btw, take care dear..

    ReplyDelete
  4. Ok, lancarkan serangan balas pulak Cik Mimie....;-)

    ReplyDelete
  5. Memang JM ni rajin membuat serangan. Sekali masuk notification, nama JM ja

    ReplyDelete
  6. serangan balas la balik. hehe. take care na cik mimie! ^^

    ReplyDelete
  7. eh, ada nama saya la. hehehe... thank you Cik Mimie. ^^, ini sebagai tanda maaf sebab dah lama x singgah. heee

    ReplyDelete
  8. Skrg nie main bom je yg smpt..hoho

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda