-->

CARI APE TU?

Saturday, December 20, 2014

Jejak Link Mereka #8

Salam 1 Malaysia ^_^

Selamat Pagi Semua!! Cik Mimie kembali dengan entry Jejak Link Mereka untuk hari Sabtu ini. Terima kasih di atas kesudian anda semua singgah di blog ini. So, ini lah NUFFNANGERS yang rajin meninggalkan jejak mereka. Jom, kita terjah mereka..Yihaaaa!! :)

  1. http://famf-tower.blogspot.com/
  2. http://nad-lifeisfun.blogspot.com/
  3. http://kaktusoren.blogspot.com/ 
  4. http://cikannesweetyncool.blogspot.com/ 
  5. http://life-of-lyene.blogspot.com/ 
  6. http://kapas-putih.blogspot.com/ 
  7. http://kakaktiricinderella95.blogspot.com/ 
  8. http://iolacaviarofficial.blogspot.com/ 
  9. http://heartdeen.blogspot.com/ 
  10. http://cikmanissweet.blogspot.com/ 
  11.  http://mama3farhanah.blogspot.com/
Ha, kalau dah terjah tu jangan lupa klik-klik sana sini tau :) hehehhee..

p/s : Petang ni nak bergerak ke KLUANG =_="

20 comments:

  1. Replies
    1. Hehehe..terima kasih Wardah sudi singgah sini :)

      Delete
  2. deme2 ni mmg rajin jejak ke blog kwn2 hehe. safe journey ye CM :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..kan Ana? Rajin mereka ni...heheh..InsyaAllah, thank Ana :)

      Delete
  3. wahh!!ramainya..iqha datang sini nak menambahkan lagi jejak nuffnang cik mimie ye :))
    btw..iqha singgah sini sambil main klik2 nuffnang :))
    p/s: iqha orang kluang,,jemputlah singgah rumah..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Iqha :) hehe..Kluang dimana tu ?

      Delete
  4. Replies
    1. Hahahah..Ko ni macam tahu-tahu je kan? aku nak pergi kenduri..hahaha :)

      Delete
  5. Eh, ada kitalah kat atas tu! :)
    Happy weekend, Cik Mimie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..mestilah Kak Farrah ada :) Rajin tinggal jejak kat sini :)

      Delete
  6. wow.. blog kapas putih ada di situ.. kunjung balas ye sambil nuff nuff marigold UHT Milk :D

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Hehe..adalah sikit :) Bro Zumal lagi ramai kan? :)

      Delete
  8. ala,tak tersenarai. lama pulak tak jenguk. sorry yer cik mimie. hehe.

    psst : nak klk iklan tak keluaq lagi. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpe Cik Fafa :) Cik Mimie faham..hehehe :)

      Pssstt: Nanti keluar jangan lupa klik tau :)

      Delete
  9. Lepas ni sy akan tinggalkan jejak jugak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih :) Tinggalkan jejak banyak2 ye..hehehe

      Delete
  10. sorry, dah lama x singgah sini kak :\

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda