-->

CARI APE TU?

Tuesday, December 2, 2014

Promote Segmen by Cik Balqis

Salam 1 Malaysia ^_^

Ha, sapa ingat Cik Mimie ada bagitahu yang Cik Mimie ada sponsor satu segmen ni. Kalau nak tahu inilah segmen yang Cik Mimie sponsor "Segmen : Zaman Persekolahan" anjuran Cik Balqis. Mari-mari adik, abang, kakak semua jemput join segmen ni :) Senang je tau, sambil kita berkongsi cerita masa zaman sekolah dulu, mana tahu rezeki boleh menang hadiah. Seramai 66 pemenang yang dicari oleh Cik Balqis. Ramai tak? ha, ramai kan. So, apa tunggu lagi.. Moh ler kiter join!

http://ceriteracintabalqis.blogspot.com/2014/12/segmen-zaman-persekolahan.html

Sila klik banner di atas untuk join segmen tersebut. Selamat bersegmen dan semoga berjaya ye :) Segmen berlangsung selama sebulan mulai 1 Disember 2014 sehingga 31 Disember 2014.

p/s : Sponsor pun boleh join jugak. Nanti Cik Mimie join ye CB, tengah cari masa sikit..hehe :)

20 comments:

  1. insyaallah kak wana join ya..banyak hadiah tu :)

    psst..kak wana tag cik mimie join ga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Join jgn x join tau :)

      Terima kasih tag :)

      Delete
  2. Replies
    1. X hebat pun la :) hehe..jangan lpa join tau :)

      Delete
  3. cikfafa pun otw nak join gak. heheh

    ReplyDelete
  4. okey noted! akan cuba join lerrr nanti ^__^ papepun, all the best kak!

    ReplyDelete
  5. hai cik mimie! ana pon one of the sponsors jugak & ana join jugak hehe

    http://ana-mizu.blogspot.com/2014/12/segmen-zaman-persekolahan.html

    ReplyDelete
  6. semoga berjaya terpilih utk segmen ni

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda