-->

CARI APE TU?

Friday, December 19, 2014

Entri Tanpa Kata : Jumaat Yang Indah #16

 Salam 1 Malaysia ^_^ 

Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk kita bernafas. Hari ini merupakan Hari Jumaat Minggu ketiga dalam bulan ini. Sekejap betul masa berlalu, dalam tak sedar hanya berbaki beberapa hari sahaja kita nak menempuh tahun baru kan? Semoga hari-hari kita sentiasa dipermudahkan oleh-NYA..amin ^_^

http://lh4.ggpht.com/-n_LHHFi_sSw/U1KnpjILKHI/AAAAAAAAdXc/7KIgoAKCZEc/s1600/IMG-20140419-WA0065.jpg

http://lh6.ggpht.com/-1mxRj3sxr-s/U4ic4BThk8I/AAAAAAAAfFQ/r59-geieS5I/s1600/IMG-20140530-WA0004.jpg

P/s :Sakit itu penghapus dosa :)

13 comments:

  1. betul. Allah takkan uji di luar kemamppuan hambaNya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? kita sebagai hambanya kena tabah dan sabar je :)

      Delete
  2. semoga Allah menghapuskan dosa-dosa saya =)

    ReplyDelete
  3. Salam Jumaat Cik Mimie... Alhamdulillah zumal pun redha atas apa yang ditakdirkan... Moga bawa perubahan yang baik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin..Insyaallah, sama2 la kita berdoa agar apa yg ditakdirkn buat kita adalah yg terbaik :)

      Delete
  4. ujian Allah bagi sebab Dia nak kita jadi lebih kuat. semoga kita semua menjadi orang yang lebih kuat, sabar dan tabah dalam menghadapi dugaan hidup. fighting! salam jumaat cik mimie. rindunyaa! hehe ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Cik Fafa :) dalam hidup ni kita kena sentiasa sabar n tabah...fighting2!! :)

      Rindu Cik Fafa jugak..:)

      Delete
  5. setuju. ALLAH tahu everything. :)

    ReplyDelete
  6. betul tu..bila menerima ujian buat kita makin kuat..

    ReplyDelete
  7. Allah tgh mnguji sy sbb sy xbley tidooooooooooooooo..

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda