-->

CARI APE TU?

Friday, December 5, 2014

CPUV KEDUA DISEMBER : MARIGOLD UH

Salam 1 Malaysia ^_^

Terima kasih Mr.Nuffnang, melekat lagi CPUV kedua untuk bulan ni. Alhamdulillah, terima kasih juga kepada semua yang sudi singgah dan klik-klik kat sini :) Sayang U olls!!


CPUV Campaign On Going

-INTI 2015 Cycle 1 Degree-
-Altel Digital Campaign-
-Mah Sing -Avenue Strret-
Mi sedaap Cup Noodles-
-Old Town White Coffee-
-Lactacyd : Malay Millenium-
 -Marigold UH-


p/s: Malam ni ada majlis makan-makan dekat rumah Kakak Cik Mimie, nanti Cik Mimie update k? :)

Eh..eh lupa pulak jangan lupa Klik-Klik..Thank you~~

30 comments:

  1. sep222!! kite pon dapat same....kite dah lame xcheck, tibe melekat2 ketol dari marigold ni....hahahhah :D

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Thank you Nanad :) mesti dapat jugak tu :)

      Delete
  3. alhamdulilah rezeki tu..
    bnyk yg on going

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, Nuffnang memang baik hati :)

      Delete
  4. sangat murah rezeki cik mimie..tahniah..

    ReplyDelete
  5. kak wana klik2 promote content nuff2 :)

    ReplyDelete
  6. Wahh tengah dengar ceramah eh? Dengar elok elok. Goodluck cik Mimie! :)

    ReplyDelete
  7. wahhhh sonoknye byk CPUV melekat kt blog CM! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, nuffnang baik ati sangat la Ana...hehe

      Delete
  8. Kenapa cik Mimie mesti dapat banyak T_T Nad mesti dapat satu satu je sedih aa haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...ampunnn Cik Mimie tak tahu apa-apa..kena tanya Mr.Nuffnang :)

      Delete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda