-->

CARI APE TU?

Wednesday, December 31, 2014

Entry Penutup 2014

Salam 1 Malaysia ^_^

Hai U olls, tinggal beberapa jam je lagi kita nak menyambut Tahun Baru 2015 kan? Amacam? U Olls dah ready untuk menempuh pengalaman dan mengumpul kenangan baru untuk tahun baru ni? Hehehe..harap-harap tahun baru ni nanti akan memberi banyak kebaikan pada kita, keluarga, masyarakat dan juga negara.

Memandangkan pada tahun ini terlalu banyak dugaan buat negara kita iaitu MALAYSIA. Cik Mimie harap Tahun 2015 akan memberi sinar dan juga sejuta kegembiraan buat kita semua. Mungkin pada tahun ini negara kita sedang diuji. InsyaAllah, orang selalu kata selepas turunnya hujan pasti pelangi yang cantik akan muncul. Mungkin apa yang berlaku pada tahun ini ada hikmah disebaliknya. Marilah kita sama-sama terus memperbaiki diri agar menjadi insan yang berjaya dan juga berguna. Mana yang perlu diperbaiki haruslah diperbaiki, mana yang baik jadikan ia lebih baik lagi.. InsyaAllah. :)

Bersempena tahun 2014 yang dah nak sampai ke penghujungnya. Dan tahun baru iaitu 2015 akan muncul, Cik Mimie ingin mengambil kesempatan ini tok mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU kepada semua blogger2 tak kira di luar atau di dalam negara.

Semoga segala kenangan yang berlaku pada diri kita tahun ini tak kira la manis atau pahit, dapat kita pahatkan untuk diberitahu kepada generasi kita akan datang. Bestkan bila kita dapat berkongsi kegembiraan bersama-sama..hehe..Cik Mimie juga ingin meminta maaf sekiranya sepanjang tahun ini dan juga sepanjang Cik Mimie berblogging ada salah dan silap yang tak disengajakan. Minta maaf ye U Olls :)


http://www.chatelas.com/wp-content/uploads/2014/12/2015.png

#Prayforpantaitimur
#PrayforMH370
#Prayfor Malaysia

SELAMAT TAHUN BARU


p/s : Jumpa di Tahun Baru 2015

7 comments:

  1. selamat tahun baru 2015 cik mimie..kita 0-0 ya.. ^_^

    ReplyDelete
  2. semoga tahun bru masihi m,beri sinar yg baharu..

    ReplyDelete
  3. Hehe Happy New Year cik Mimie! :D Moga tahun 2015 ni lebih berjaya lagi yeay hehehe

    ReplyDelete
  4. Tahun 2014 pun banyak suka duka buat Wardah. tapi ada juga rasa sedih nak tinggalkan tahun 2014. :(

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, berjaya tempuhi pengalaman buruk tahun lepas iaitu terkandas dalam banjir

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda