-->

CARI APE TU?

Thursday, January 1, 2015

Entri Pertama 2015

Salam 1 Malaysia ^_^

"Selamat Tahun Baru semua!!"
Wah, kejap je kan masa berlalu, umur pun dah semakin meningkat..hmmm..getting old meyh! hahaha..So, marilah kita menjadikan tahun baru ini sebagai sebuah buku sekolah yang kosong. Catatlah segala cerita dan juga pengalaman harian kita agar ia menjadi satu kenangan yang terindah buat kita..cewah!.

http://1.bp.blogspot.com/-jTpIG6FEclk/Ur5fdVGsMBI/AAAAAAAAAQs/0Ku4m1WVGLM/s320/Kartu+Ucapan+Selamat+Tahnu+Baru+2014.jpg

So, macam biasalah kan bila dah masuk tahun baru ni azam pun mesti baru juga. Azam Cik Mimie tahun ni, sama je macam tahun-tahun sebelumnya cuma adalah penambahan. :)

::Azam Tahun 2015::

1. Menjadi anak yang Solehah dan taat kepada ibubapa.
2. Menjadi seorang muslimah dan taat kepada agama.
3. Memperbaiki kelemahan-kelemahan tahun lalu.
4. Berkahwin *tengah cari masa yang sesuai..InsyaAllah.
5. Lulus ujian memandu Kereta.
6. Mengumpul kenangan2 indah untuk diabadikan.

http://3.bp.blogspot.com/-ARBdlKQCqN8/T2YQhlxyjoI/AAAAAAAAAA8/7k6xHb4eBPY/s1600/tawakkal.jpg

"Semoga apa yang Cik Mimie azamkan tahun ni dapat dicapai. Amin!!"

p/s : Cik Mimie nak tanya U oll ni..^_^

http://3.bp.blogspot.com/-uECmyTRH7PQ/UsNzyyoBaNI/AAAAAAAAAr4/TGgej0Exh7k/s1600/Azam-tahun-baru.gif

13 comments:

  1. amin..kak wana doakan semoga azam tahun baru cik mimie tercapai dengan jayanya..jom buka lembaran baru..

    psstt..kalau kawen tu kabar2 kan la ya..semoga semuanya dipermudahkan.. :)

    ReplyDelete
  2. Selamat tahun baru juga,
    Gagahkan kaki untuk melangkah kehadapan ;) *Let's bukak Diary baru *Yuppuyuu!! :D

    http://cicihana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. wah..terkejut sis bila tgk jumlah entri CM tahun lepas cecah 388 entri tu..

    ReplyDelete
  4. Azam berkhawin tu sis sokong 100%..tgh cari tarikh? harap2 sis JM dapat jemputan hihih

    Azam tahun lepas? ntah..dah lupa apa azam thn lepas itu sbb thn ni xde apa2 azam huhu

    ReplyDelete
  5. Moga tercapai semua azamnya :)

    ReplyDelete
  6. selamat tahun baru! semoga Allah permudahkan semua hajat cik mimie ni! all the best na! muahhh ^_^

    psst, ada lagi azam tahun lepas yang tak setel. hehe

    ReplyDelete
  7. Selamat tahun baru sis, Waaaa, semoga dipermudahkan urusan untuk berkahwin.. semoga rezeki makin bertambah-tambah.. Amin.. ^_^

    azam yang lama? huuu. pikir sekejap. ada separuh done, ade separuh tak lagi. hoho XD

    ReplyDelete
  8. Lulus lesen ye.hihi..gudluck tang bukit eh..haha :P
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
  9. selamat tahun baru. all the best..

    www.papaglamz.com

    ReplyDelete
  10. Semoga tercapai azam2 Cik Mimie ye .....;-)

    ReplyDelete
  11. moga2 azam cik mimie tercapai aminnn :)

    ReplyDelete
  12. Selamat tahun baru cik mimie.
    Semoga tercapai semua impian tu ;-)

    ReplyDelete
  13. Tengah cari tarikh? Meh aku carikan. Hehe. Moga tercapai azam :)

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda