-->

CARI APE TU?

Thursday, January 1, 2015

10 Pengomen Tegar Disember

Salam 1 Malaysia ^_^

Selamat Tahun Baru 2015!!  Alhamdulillah, dapat juga kita bertemu dengan tahun 2015 ini. Ini bermakna Tahun 2014 dan bulan Disember telahpun melabuhkan tirainya. Ini dia 10 orang PENGOMEN TEGAR bagi bulan DISEMBER. Terima kasih banyak-banyak diatas sumbangan komen-komen anda semua :) Cik Mimie sangat-sangat menghargai dan terharu :) Muah-muah Ciked! Terimalah rewards yang tak seberapa ni dari Cik Mimie untuk U olls :)

DRUM ROLL PLEASE!!!
http://1.bp.blogspot.com/-myBV5OsbzyM/VDqXKxEAs9I/AAAAAAAAIaI/stXhTJvLRdA/s1600/drumkitty2.gif


10 PENGOMEN TEGAR DISEMBER
Sijil untuk U Olls semua, hope U Olls suka. Maaf, tak sempat nak buat cantik-cantik..Cik Mimie sibuk sikit, ini je yang termampu..:) Sayang U Olls semua..Terima kasih sebab rajin conteng-conteng dekat sini :)
 
p/s : Terima kasih Kak Wana sebab Boom Blog Cik Mimie semalam..meletup-letup sekejap..haha :)

28 comments:

  1. wah.. nasib baik xmeletup blog cik mimi kena boom ya.. heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..itula, dia meletup sikit2 je..hehe

      Delete
  2. tahniah pada semua ya.. siap dpt sijil dri cik mimi lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih zarulfarhana :) sijil biasa je :)

      Delete
  3. Replies
    1. takde la rajin sangat...hehe..buat simple je :)

      Delete
  4. Terima kasih CM atas penganugerahan sijil tu so sweet

    ReplyDelete
  5. Waaahhh..terharunya dapat sijil penghargaan..terima kasih banyak cik Mimie..muaaahh muaahh juga :D..

    Kak wana jarang dapat lepak sini sebab tulah kemarin lancarkan serangan kat sini..hihi..^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama2 Kak Wana, terima kasih tau sudi singgah sini n komen2 sekali...hehehe..Tahniah untuk Kak Wana :)

      Delete
  6. wohooo. setelah sekian lama menunggu.. akhirnyaaa. teng teng tengg.. dapat sijill !! haha.. overnya ayat i... ekeke. tengkiuu cik mimiee.. nk kena beli frame niee. tampal kat dinding bilik. XD

    ReplyDelete
  7. cik mimieeeeee..

    kak wana ada entri untuk awak..jemput singgah blog akak ya :D
    http://dapurjirankuberasap.blogspot.com/2015/01/terima-sijil-penghargaan-dari-cik-mimie.html

    ReplyDelete
  8. wahhh!!siap dapat sijil lagi,,hehe,,congrates untuk semuanya ye :)

    ReplyDelete
  9. Tahniah kepada semua pengomen tegar :)

    ReplyDelete
  10. wow... siap ada certificate lagi. tahniah!

    ReplyDelete
  11. makasih jugak kat cik mimie yang comel lagi cun. *ayat bodek sikit. haha =p

    ReplyDelete
  12. perrgh siap daaaapat sijil..!! aaaa jeles jeles..

    ReplyDelete
  13. Wah, siap ada sijil hihi. comel je sijil tuuu. ^_^

    ReplyDelete
  14. Kemain lg..hihi..bru smpt nk jenguh ha..opkos jenguk CM dlu..hihi
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
  15. bestnya dapat sijil...tahniah kepada semua....**dalam hati jeles ni, nak berusahalah jdi top commentator blog cik mimie :D

    ReplyDelete
  16. Wahhh Nad pun ada jugak lah? Walaupun bawah sekali hehehe. Tak sangka banyak jugak eh Nad comment hehehe

    ReplyDelete
  17. Wahhh Nad pun ada hehehe walaupun bawah sekali. Tak sangka banyak jugak eh Nad comment hihi

    ReplyDelete
  18. Cantik sijil ni btw tahniah utk 10 terbaik ni....;-)

    ReplyDelete
  19. wahh terselit jugak ana rupanya hehe mekaseh Cik Mimie!
    sipbaik meletup2 sikit je ek kena bom dgn kak wana hehe

    ReplyDelete
  20. E eh,..dapat sijillah. Thanks so much Cik Mimie :)

    ReplyDelete
  21. Tq cik mimie.
    Terharu dapat lagi sijil dari cik mimie

    ReplyDelete
  22. Tahniah buat semua yang tersenarai tu... Bestnyer dapat sijil ^-^

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda