-->

CARI APE TU?

Friday, January 23, 2015

Entri Tanpa Kata : Jumaat Yang Indah #21

Salam 1 Malaysia ^_^

http://4.bp.blogspot.com/-hySEY9fpPnw/UAtyW4HT-mI/AAAAAAAACZU/FVrdHjSjTKs/s320/mengumpat%2B%25282%2529%255B5%255D.jpg
https://arkibcerita.files.wordpress.com/2013/04/ust.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-6KHETei938U/UZTvGbOSgHI/AAAAAAAAE7M/ssoXbclhr8o/s1600/jangan+mengumpat.jpg

p/s : Salam Jumaat minggu keempat, cepat betul masa berlalu :)

Credit : google image

13 comments:

  1. pendek kata, usahlah menyibuk hal orang lain dan menghakimi perbuatan orang..sebaiknya jaga la tepi kain sendiri dan hentikanlah perbuatan yang x berfaedah ni.. salam jumaat cik mimie cayang :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? jaga je kain kita ni..bukan dapat duit pun ngumpat ni, dapat dosa ada lah..semoga kita terhindar dari melakukan semua ni..amin.. :)

      Delete
  2. salam jumaat. memang mengumpat nie tak elok. umpama makan daging saudara sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam jumaat jugak :) betul tu setuju sangat-sangat..kadang2 ngumpat ni pun bole jadi satu fitnah kalau sumber yg diberi tu tak benar..

      Delete
  3. salam jumaat... moga kita dipelihara oleh Allah sentiasa. ^^

    ReplyDelete
  4. situasi kat tempat kerja sekarang. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat mana-man pun akan jumpa situasi sebegini =_="

      Delete
  5. Peringatan biasa yang sering dilupakan atau tak diambil endah.

    ReplyDelete
  6. dia malu nak cakap depan kita, dia takde hidung, heheheh

    ReplyDelete
  7. Suka sangat cite pasal orang kan?
    Lantak pi lah..

    ReplyDelete
  8. itulah sbb nya ramai perempuan dalam neraka sbb suka sgt citer buruk org huhuhu...marilah kita muhasabah diri kan..takut!!!

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda