-->

CARI APE TU?

Friday, January 2, 2015

Entri Tanpa Kata : Jumaat Yang Indah #18

Salam 1 Malaysia ^_^

Alhamdulillah, hari ini Jumaat minggu pertama untuk Tahun Baru 2015. Masa berlalu dengan begitu pantas sekali, sedar tak sedar kita dah bertemu dengan Tahun Baru. Semoga apa yang kita lalui selama ini dijadikan pedoman dalam hidup kita. Bak kata pepatah "Yang baik dijadikan tauladan, Yang buruk dijadikan sempadan". Tahu tak esok hari apa?

http://3.bp.blogspot.com/-gzXHh9rTBNo/UZL-Cyr7OSI/AAAAAAAAAwA/twVvgklZbnk/s1600/598448_3384604094011_432852325_n.jpg

 http://3.bp.blogspot.com/-c0c2ub2REX0/UbhuV5k9PNI/AAAAAAAADV0/1w23bUSURDA/s1600/rasul.jpg

 P/s : Esok jangan lupa pergi Masjid, kita selawat banyak-banyak untuk Rasul kesayangan kita Nabi Muhammad S.A.W. *Bukan esok je selawat, hari-hari pun kena jugak!

http://shafiqolbu.files.wordpress.com/2013/08/selawat-solat-ghaib.jpg

14 comments:

  1. bagus sangat perkongsian cik mimie tu..salam jumaat ya :)

    ReplyDelete
  2. Selamat tahun baru & salam Maulidur Rasul....;-)

    ReplyDelete
  3. Semoga hari-hari kita lebih indah ^_^

    ReplyDelete
  4. Nice sharing.
    Salam maulidur rasul..

    ReplyDelete
  5. Terima kasih di atas perkongsian ilmu ini. Jemputlah menjengah ke blog saya :)

    ReplyDelete
  6. salam maulidur rasul. jom2 sama2 banyakkkan selawat. ^_^

    ReplyDelete
  7. yang JANGAN tu la selalu dibuat. adehh =D.
    salam maulidur rasul buat cik mimie!

    ReplyDelete
  8. Salam Maulidur Rasul, Cik Mimie. Kita memang bertuah jadi umat Rasulullah.

    ReplyDelete
  9. Hmm takpernah alert dengan cara pemakanan ni. Selalu main makan je T_T

    ReplyDelete
  10. salam cik mimie...nk alamat :D email kita yer : siti.aisya.ibrahim@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Semoga kita dapat ikut amalan rasulullah kita ni

    ReplyDelete
  12. perkongsian yang baik..
    mari ambil
    buat teladan dan mana yang elok jadikan amalan..

    ReplyDelete
  13. Law kana bainana.
    Andai rasulullah masih ada

    ReplyDelete
  14. perkongsian yg menarik..marilah kita sentiasa berselawat ke atas nabi semoga kita mendapat syafaat di akhirat kelak

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda