-->

CARI APE TU?

Saturday, January 17, 2015

Jejak Link Mereka #11

Salam 1 Malaysia ^_^

Selamat Pagi semua!! Happy SATURDAY U Olls, seronoknya hari ini kerja separuh hari jer. Then lepas balik kerja nak pergi kenduri kahwin classmate sekolah rendah dulu. Wah, rindu nak jumpa kengkawan lama. Masing-masing dah tukar status, Cik Mimie? entah bila nak bertukar..hahaha..Eh, banyak pulak merapu Cik Mimie ni. Ok, macam biasa ini dia tetamu-tetamu NUFFNANGERS Cik Mimie yang rajin menyinggah disini. Marilah kita terjah mereka semua, bagi sesak sikit trafik diorang...hikhikhik..Terima kasih ye sebab sudi singgah disini :)

  1. http://www.hanisamanina.com/
  2. http://nad-lifeisfun.blogspot.com/ 
  3. http://khudri2337.blogspot.com/ 
  4. http://hajarashikin.blogspot.com/ 
  5. http://izzeyda-info.blogspot.com/ 
  6. http://blogcikbelbel.blogspot.com/ 
  7. http://cikimanbobe.blogspot.com/ 
  8. http://kerusiburok.blogspot.com/ 
p/s : Jom terjah-menerjah..:)

12 comments:

  1. alolo. sabar eh. mne tahu taun ni ke nadya dpt mam nasi minyak cik mimie ;)

    ReplyDelete
  2. Hujung-hujung minggu ni bolehlah serbu mereka jap lagi.

    ReplyDelete
  3. dari jauh dah nampak gambar saya kat situ, hehe

    ReplyDelete
  4. ada masa nanti insyaallah nak serbu.. ^_^

    ReplyDelete
  5. takpe cik mimie. ana pon masih blm berjodoh lagi nih. umur makin meningkat dah kikiki. inshaAllah nti ada jodoh kita. aminnn :)

    ReplyDelete
  6. aha...dalam 8 org tu..sorang je yg sis JM bilasa follow :-)

    ReplyDelete
  7. Takpe, cik mimie enjoy ngan kawan-kawan dulu.
    Nanti dah ada anak barulah enjoy dengan anak.
    Calon dah ada kot??

    ReplyDelete
  8. jejak jangan tak jejak.. ketuk pintu rumah sampai roboh hihi..

    ReplyDelete
  9. jom terjah, harini ada masa nak berbw
    hehehe

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda