-->

CARI APE TU?

Wednesday, December 10, 2014

Jari Manis a.k.a JM Serang Blog Cik Mimie

Salam 1 Malaysia ^_^

Tudia~~ Dia mai dah...hehehe..Thank you Sis JariManis a.k.a JM sebab boom blog Cik Mimie ni. meletup-letup blog Cik Mimie tau...hehehehe..Terima kasih banyak-banyak sebab sudi singgah serta komen disini..terharu Cik Mimie T_T *Nangis laju-laju..:P



Nantikan kunjungan balas dari Cik Mimie...yihhaaaaa!! ^^

p/s : Diam itu lebih baik dari bercakap..

12 comments:

  1. CM..sorry dear sbb kena serang..sis JM x dpat datang hari2..itu sbb kalau ada peluang perlu serang habis habisan heee

    betul..jika x ada benda yg baik utk di cakapkan lebih baik diam..dapat juga pahala heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokey Sis JM :) Cik Mimie suka je..hehehe..terima kasih tau :)

      betul3 :) hehehe

      Delete
  2. Akak pun kena serang bertalu-talu dengan JM semalam. Tq jugak untuk JM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheh...JM memang suka serang2 orang..hekhek :)

      Delete
  3. serangan camni semua mesti lagi suka yer dak?hehe.

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda