-->

CARI APE TU?

Tuesday, December 2, 2014

Hadiah Sudah Sampai!!

Salam 1 Malaysia ^_^


Selamat pagi :) Alhamdulillah, hadiah GA Cik Mimie dah sampai Cik Mimie terima petang semalam. Hadiah ini Cik Mimie menang untuk GA anjuran Nad iaitu "3000 Followers Giveaway".  Terima kasih Nad, Cik Mimie suka sangat dengan hadiah Nad bagi ni :) Nak tahu tak Cik Mimie menang apa? 

A pcs of Shiseido Mask & Savee Mask :)
Ahak, kalau nak tahu Shiseido Mask tu Cik Mimie dah guna dah malam tadi. Memang terbaik la, cuma kena tahan sikit la masa nak tanggalkan mask tu. Pedih sikit...heeee...berair-air mata Cik Mimie. Terima kasih sekali lagi Nad :)

p/s : Mak terkejut tengok muka Cik Mimie masa pakai mask tu, dah macam orang minyak mak cakap..hahahaha..=_="

24 comments:

  1. haha..ada2 ja mak cik mimie tu..sempat buat lawak lagi..kak wana pun pernah guna shiseido mask putih..sama la juga rasanya sangat perit bila nak buka mask tu..lepas tu muka dah jadi merah pula..huhu..

    btw, tahniah ya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..tahu takpe nasib baik tak menjejaskan mask tu..tahan je nak gelak..hahahaha..kan? Muka Cik Mimie tak berapa nak cerah, so tak nampak merah2 tu..hehehe..

      Thank you Kak Wana :)

      Delete
  2. wahh bestnyaaaa...ehemm bukan arituu cik mimie cakap nak kongsi ngan sya ke?..hehehe *perasannnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala, Cik Mimie lupe la..hehehe..lain kali ye..lalalaa..hahaha :p

      Delete
  3. Fuh fuhh, alhamdulillah sampai jugak pun. Seram je Nad takut tak sampai sebab pakai pos biasa aje kann T_T Hehe selamat bermasker yaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...alhamdulillah, Cik Mimie dah selamat terima dah..terima kasih Nad :) suka sangat2! heheeh :)

      Delete
  4. tahniah...orang minyak ni tak apa...kejap je..nak cantik,kan..

    ReplyDelete
  5. Tok ape cik mimie mask tu... leh putih tak?? Hehheheheh tahniah cik mimie

    ReplyDelete
  6. nak tarik tu memang sakit..sampai keluaq air mata..hehe..tahniah ya sebab menang.. :)

    ReplyDelete
  7. Have fun jadi orang minyak, Cik Mimie. Tapi yang satu lagi tu tak hitam kan, hihihi Congrats :)

    ReplyDelete
  8. shiseido mask masa nak tarik tarik tu.. perhhh best.. part hidung takpe ngat, tapi kalau part pipi tu... emmm .___.

    ReplyDelete
  9. Maunye xmacam org minyak, hitam ya amatkn mask tu btw tahniah ye.....;-)

    ReplyDelete
  10. tahniah2.. nadyya pon menang jugak.. hadiah yg same :)

    ReplyDelete
  11. Tahniah mimie.
    Tahan sakit kejap jer, pastu dah cantik.

    ReplyDelete
  12. menang GA lagi..mmg best kan..join GA pastu menang..

    ReplyDelete
  13. wah, menariknya. saya kalau mask mask ni, saya bagi ummi je sebab kulit ni susah nak terima certain produk. hehehe

    ReplyDelete
  14. Xprnh gne mask mcm tu..pelik je..hihi

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda