-->

CARI APE TU?

Thursday, February 5, 2015

Melati Peserta MLM Nak Kahwin???

Salam 1 Malaysia ^_^

Eh..eh..betul ke cerita yang Cik Mimie baca ni? Kalau tak betul tolong betulkan ye?. Cik Mimie baca yang Melati peserta Maharajalawak Mega (MLM) bakal berkahwin pertengahan bulan Februari ini. Ala, baru nak minat dekat dia. Patutlah masa Stacy tanya nama penuh si Melati ni dia jawab "Sekuntum bunga Melati binti sudah dipetik orang" hehehe.. Ha, siapa yang layan MLM mesti tahu siapa Melati ni kan? Sejak dari MLM tahun lepas Syaiful dari kumpulan ZERO atau nama sebenar beliau Mohd Syaiful Bin Doli Sharif, 25 sudah mendapat jolokan dengan nama MELATI.

“Insyaallah, saya akan menamatkan zaman bujang pada pertengahan bulan ini. Kalau ada rezeki saya, wang kemenangan itu nanti bolehlah dibuat belanja kahwin." Syaiful memberitahu ketika ditemui pada majlis sidang media MLM 2014 separuh akhir Jumaat lepas. Sumber Astro Gempak.

http://www.rotikaya.com/wp-content/uploads/2015/02/Syaiful-Zero-Umum-Bakal-Kahwin-Selepas-Pentas-Akhir-MLM-2014-ROTIKAYA-700x451.jpeg
Credit : Google image
Cik Mimie minat dengan kumpulan ZERO, diorang semua sempoi-sempoi. Walaupun kekadang ada lawak yang tak menjadi tapi semangat dan usaha mereka itu ada :) Harap-harap semua peserta MLM Akhir ini akan buat yang terbaik dan memberi persembahan yang meletup la orang kata.

http://assets.hmetro.com.my/images/articles/mlm04.transformed.jpg
Credit : Google image
ZERO - PANTANG MUNDUR KECUALI OPERASI

p/s  : Tak sabar nak tengok MLM esok ^_^ Kak Wana, HSB dah bersedia ke idak?

25 comments:

  1. haha..harus la bersedia..jangan lupa sama2 duduk depan tv nanti..heheh..nak pegi pawagam tengok live jauh la pula..kalau dekat nak juga ajak cik mimie dan budak..mesti best!!! hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan3? kalau la dekat memang dah heret Kak Wana n Budak pergi layan dekat pawagam..hehehe..apakan daya masing2 jauh..hikhik

      Delete
  2. oh, kak wana baru tau pula melati zero tu dah nak kawin..wah..kak wana pun minat sangat dengan kumpulan zero..dah follow dorang since raja lawak lagi..suka tengok lawak 3 beradik tu..gila2..haha..best kan cik mimie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. diorang memang sempoi habis..lawak giler2 lawak la orang kata...hahahaha..tahun ni diorang berjaya masuk final..huhu..harap2 ada tuah buat diorang :)

      Delete
  3. jyeahh moga2 ZERO juara MLM kalini! ana suka gila tgk si Melati ni hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeaayhh!! Sokong Ana 200% :) Melati tak buat lawak pun orang boleh gelak :)

      Delete
  4. Suka group Zero ni.
    Lawak2 dia awal-awal dulu je x berapa.
    Sekarang memang x bagi cann..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aahh Kak Shikin..:) makin lama makin menyengat..
      boleh gelak guling2 tengok diorang perform :D

      Delete
  5. Ros pun ada dengar jugak dia nak kahwin..
    all thr best buat Sepahtu dan Zero ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, all the best untuk semua peserta :)

      Delete
  6. kadang-kadang terlepas juga MLM... maklumlah dengan anak2 kot
    terima kasih sudi singgah blog saya...
    datang dari nuffnang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xoe :) Astro ada ulangan boleh tgk jugak nanti..hehe..
      Sama2 :)

      Delete
  7. alhamdulillah...suka jugak tgk Zero...sbb dorang sangat konsisten...tak mudah menyerah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dengan Sally :) Nampak diorang berusaha tahun ni :)

      Delete
  8. Alamak. Cik fafa tak layan la mlm ni. huhu.apa2 pn semoga yg terbaik mnjadi pemenang. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh..xpa2 :) Minat masing-masing :)

      Delete
  9. Replies
    1. rumah ZF ada Astro tak..langgan lah MUSTIKA

      Delete
  10. hihi kawen laaaaa kawen =) sekali tngk si melati ni tingat kat anak flinstone.. si Bam Bam tu hehehehe..

    ReplyDelete
  11. alaahh..dh nak kawin rupanya..ada gak dgr news nih..tahniah buat beliau

    ReplyDelete
  12. oh, ni lah Melati. baru tahu. hahahahahahah.. x sangka nak kahwin dah. >.,<

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah dah sampai jodoh dia.
    Rezeki untuk berkahwin boleh menang tu

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda