-->

CARI APE TU?

Friday, February 13, 2015

Bawa Bekal Hari Ini

Salam 1 Malaysia ^_^

Hai U Olls, dah lunch ke? Cik Mimie baru lepas lunch, hari ini bawa bekal dari rumah sebab officemate cuti. So, Cik Mimie sorg2 je hari ini. Kebetulan bos pun takde outstation ke Kuantan. Kesian tak berteman hari ini...hukhukhukhuk...Meh tengok Cik Mimie bawa bekal apa hari ini :)


Cik Mimie bawa bekal Ikan Selar Kuning masak sambal dan jugak Kangkung Goreng.. Alhamdulillah, rezeki Allah kenyang sangat hari ini :) U Olls lunch apa?

P/s : Ha! siapa dapat teka bekas apa yang Cik Mimie guna tu? Kalau tekaan betul Cik Mimie bagi reward. Seorang je, yang paling pantas ok :) sampai pukul 5.00 petang!

15 comments:

  1. wahh, sedapnya, masak sendiri ek? hehe, btw meh Zue nak cuba teka, mmm bekas donashi Big Apple ek? ke silap.. hehe, just trying.. joma, nak gi lunch pulak! ^_^

    ReplyDelete
  2. samalah ai.. ai pun bawak bekal masak sendiri..tak pernah2..hihi

    ReplyDelete
  3. Bestnya cik Mimie bawang bekal..sedap dan jimat tu.. :)

    ReplyDelete
  4. Kak wana belum makan lagi..'ucu' Mimie jangan 'babab' okey..takottt..hihi

    ReplyDelete
  5. Alamak, nak juga teka walaupun tak tau..erm, bekas makanan Kenny rogers ke?

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..sedap nampk sambal cik mimie..
    bekas apa ya??? bekas bubur lambukkah ?

    ReplyDelete
  7. macam bekas kenny rogers jerrr...hihihihiiii

    ReplyDelete
  8. Baru nak tanya bekas apa..rupenye soklan teka/i.

    ReplyDelete
  9. lol.. bekasnya rupanyaa.. ingatkan mknan..

    blur2 XD

    ReplyDelete
  10. Akak pernah jugak bawak bekal dulu.
    Tak tahulah bekas apa tu ;-)

    ReplyDelete
  11. menu mcm ni pun sedap tau..rajin bawak bekal...boleh save budget

    ReplyDelete
  12. uwaaa.. sedap pulak tengok bekal nasi tuuuu. huhuhu. lapa. T.T

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda