-->

CARI APE TU?

Tuesday, February 10, 2015

CPUV KETIGA FEBRUARI 2015 : MAGGI KARI -CURRY FESTIVAL

Salam 1 Malaysia ^_^

Good Morning U Olls!! Alhamdulillah, melekat lagi CPUV untuk bulan ni. CPUV yang ketiga  advertisement dari Maggi Kari. Terima kasih kepada Mr . Nuffnang sebab sudi bagi CPUV dekat blog Cik Mimie ni :) Semoga semakin murah rezeki kita semua ye :) Amin...


CPUV Campaigns On-Going
-Lactacyd - Malay Millenium-
-Lactacyd 150ml Promo-
-Physiogel - Ready for Anything-
-Nike Running Tights-
-Maggi Kari - Curry Festival-

Kalau nampak jangan malu-malu nak klik tau :)

Terima kasih

p/s : Dekat nak cuti CNY ni banyak pulak kejenya..erkk? =_="

14 comments:

  1. Wah..tambah lagi angpow..hehe..tahniah cik Mimie..moga dapat selesaikan keja dengan baik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Kak Wana :) InshaAllah :)

      Delete
  2. ado laie..latest ...hari ni tu..itulah hadiah kalau rajin update blog tau CM..so teruskan konsintensi tu ye jgn jadi seperti sis JM nih huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin...InshaAllah Sis JM..terima kasih ye :)

      Delete
  3. Hehehe tahniah..moga makin murah rezeki :)

    ReplyDelete
  4. tahniah cik mimie..
    hmmm ayu macam dah lupekan en. nuffnang ni sbb dia selalu je lupe kat ayu
    hahahaha

    ReplyDelete
  5. rezeki rezeki. hehehe. tahniah ^^,

    ReplyDelete
  6. Tahniah cik mimie
    Datang klik-klik sini

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda