-->

CARI APE TU?

Friday, February 13, 2015

Pengomen Terpantas

Salam 1 Malaysia ^_^

Ha, tepat Pukul 5 petang sudah ini bermakna teka-teki yang Cik Mimie buka di entri "Bawa Bekal Hari Ini" telah pun tutup. Tahniah buat pengomen terpantas yang telah memberi jawapan TEPAT sekali. Mari kita beri tepukan buat ZueZulaikha kerana telah berjaya meneka dengan betul. Tahniah ye!!


Sebenarnya, teka-teki ni saja je Cik Mimie buat orang kata santai-santai petang gitu. So, kepada Zue nanti emelkan no.tel dekat Cik Mimie ye (mimie_yumiko90@yahoo.com) rewards yang Cik Mimie janjikan ialah topup untuk Zue :)

Pada yang lain-lain jangan sedih2 tau :) Nanti kalau Cik Mimie free Cik Mimie buat teka-teki lagi :) 

Jawapannya : Donashi by Big Apple :)

p/s : Mesti Zue selalu beli Donashi ni kan? hehehe

17 comments:

  1. wah..tahniah tahniah pada cik zue.. mesti cik zue ni kaki Big Apple =)

    ReplyDelete
  2. Wow, bawa bekal made in Big Apple... Cikna pun bawa bekal jgk hari ni tapi made in mymummy je,huhuu....;-)

    ReplyDelete
  3. Tahniah pada pemenang.
    Nak buat teka-teki macam cik mimie jugak lah nanti.
    Hehe..
    Tak pun macam k.Farrah.

    ReplyDelete
  4. oh..haha..salah la jawapan kak wana tu..apapun, tahniah buat yang berjaya dapat hadiah tu :)

    ReplyDelete
  5. nanti cik mimie buat lagi teka teki ya..akak pon nak menang hadiah juga..wink2..^_^

    ReplyDelete
  6. hehe, Alhamdulillah.. memang pun, Zue suka gila Donashi sebab dier comel macam sushi.. hehe, tak sangka pulak betul! Yeay, dapat topup free tengah bulan ni!! ^_^v

    ReplyDelete
  7. wahh teka teki gitu hehe.tahniahhh cik zue :)

    ReplyDelete
  8. donashi? xpna dnga pon./kekeke
    ape rasa ek? ><

    ReplyDelete
  9. Tahniah... Hihi.. X smpt nk teka..

    ReplyDelete
  10. la ada teka teki ka.. ingat saja syiok2 gitu

    ReplyDelete
  11. Oooo...donut yang kecik-kecik tu ke.

    ReplyDelete
  12. ala..x sempat nk jawab..Tahniah Zue

    ReplyDelete
  13. ehehe yang teka tu selalu beli donashi la tu ehehe..
    CT tak pernah beli donashi..

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda