-->

CARI APE TU?

Friday, February 6, 2015

Entri Tanpa Kata : Jumaat Yang Indah #23

Salam 1 Malaysia ^_^
http://3.bp.blogspot.com/-OFtYRAhDbHg/UkJfZuz7RMI/AAAAAAAABKE/rLFIdXoTjvo/s1600/doa-untuk-ibu-bapa_1024.jpg

p/s : Salam Jumaat minggu Pertama bulan Februari 2015 ^_^

Credit : google image

19 comments:

  1. Replies
    1. Salam jumaat cik mimie. Doa yg bagus diamalkan selepas solat. Selamat berhujung minggu. ^^

      Delete
    2. Salam Cik Fafa :) Sntiasa amalkannya :)

      Delete
  2. Psst cik Mimie..jgn lupa mlm ni duduk awal depan tv..budak pun sama juga..heheh.. ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..mna boleh lupa :) excited sgt ni nak tahu siapa menang :)

      Delete
  3. amin.. perkara paling senang kita dapat lakukan nak berbakti kepada ibu bapa.. mendoakan mereka.. =)

    ReplyDelete
  4. thanx untuk perkongsian ni.. sama sama kita amalkan

    ReplyDelete
  5. amin..alahai hari ni dah selasa baru nk baca entri ni salam Selasa CM

    ReplyDelete
  6. sama-sama mendoakan. teringat entri kak Shikin tadi. kalau mak bapak doa untuk anak2, sampai berlinang air mata. kalau anak2 doa, ikut syarat je. hmmm...

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda