-->

CARI APE TU?

Friday, February 20, 2015

Entri Tanpa Kata : Jumaat Yang Indah #25

Salam 1 Malaysia ^_^

https://shafiqolbu.files.wordpress.com/2012/02/ganjaran-hadir-solat-jumaat.jpg
Credit : Google image
 
Kepada kaum Adam, rajin2 kanlah diri anda untuk menunaikan Solat Jummat ye :)

p/s : Salam Jumaat minngu ke ketiga :)

19 comments:

  1. terima kasih share!
    hi salam jumaat :D hehe.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..besar juga ganjarannya kan cik mimie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Kak Wana :) Xsusah nk kumpul pahala sebenarnya :)

      Delete
  3. Besarnya ganjaran jam pertama :)

    ReplyDelete
  4. sgt indah pahalanya..
    rajin2kn laa wahai lelaki :)

    ReplyDelete
  5. Subhanallah.. :)
    sis, Zue nominate sis dalam Liebster award tau, ada masa jawab la 10 soalan Zue tu ye.. http://melaedah.blogspot.com/2015/02/liebster-award.html
    Thank you!! ^_^v

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Zue, inshaAllah, ada masa cik Mimie jawab :)

      Delete
  6. awak di tag.. http://primrosebunga.blogspot.com/2015/02/iphone-5s-giveaway-by-syafiqspecki.html

    ReplyDelete
  7. salam hari isnn cik mimie..
    salam bekerja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih mommy Firash :) Happy Wok too :)

      Delete
  8. Maksudnya tu pergi awal ke Cik Mimie?

    ReplyDelete
  9. Sedih!! kerana biasa hari jumaat ada lah hari pasar malam so ramai lelaki2 macho (sihat tubuh badan) ni x peduli pun utk pegi solat sedang tapak pasar tu just 50m walking distant je..itu solat jumaat dorang x pergi..solat lain? nauzubillah

    ReplyDelete
  10. hehehe kita yang prempuan pun boleh kutip pahal banyak2 waktu jumaat =)

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda