-->

CARI APE TU?

Monday, September 8, 2014

Giveaway September by Karya Mahirah

Salam 1 Malaysia ^_^

Eh..Eh..Kak KM anjur GA lagi la, kali ini hadiah dia banyak sangat..Meriah giler!! heheh..apa tunggu lagi jom la join ^_^

Assalamualaikum
[Sila Tekan Banner Diatas Untuk Join]

GA September by Karya Mahirah dianjurkan oleh Karya Mahirah dan di sponsor oleh:

26 comments:

  1. selamat bersegmen...dari segmen yang sama

    ReplyDelete
  2. SELAMAT MAJU JAYA DAN Selamat bersegmen ............kalau dapat hadiah jgn lupa kongsi ...janji tau..hehehehehehe :D

    ReplyDelete
  3. CT tak join lagi ni.. kepam kat bookmark hihihi..

    ReplyDelete
  4. singgah sini.slm kenal dr segmen yang sama.nombor yang #1

    ReplyDelete
  5. Hai , Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Selamat Meyambut Hari Kemerdekaan , jemput join & singgah yea . And Goodluck :)
    - inlove-wanda.blogspot.com/2014/09/giveaway-september-by-karya-mahirah.html (25Sept9)
    - http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/08/giveaway-jubah-dress-cantik-by.html (30sept)

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum salam perkenalan
    singgah dlm segmen yang same
    http://hidayuayumie.blogspot.com/2014/09/giveway-september-by-karya-mahirah.html
    done follow
    jemput singgah

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum

    Mama singgah dari segmen yang sama, jemput singgah blog mama semula ye

    http://www.mamaniza.com/2014/09/giveaway-september-by-karya-mahirah.html

    ReplyDelete
  8. Hi ... Jenjalan dari segmen yang sama ... Semoga berjaya ...

    Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi & Join contest kat SiNi

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum, terima kasih sudi join GA anjuran KM
    Senarai peserta dah ada --> Jom Tengok Senarai Peserta GA Sept KM

    ReplyDelete
  10. singgah dari segmen sama.. gudluck! jemput singgah
    - http://sakuraungu92.blogspot.com/2014/09/mini-ga-september-cash-rm300-by-emas.html
    - http://sakuraungu92.blogspot.com/2014/09/giveaway-september-by-karya-mahirah.html
    - http://sakuraungu92.blogspot.com/2014/09/awesome-giveaway-part-3-by-fatindiana.html

    ReplyDelete
  11. Blogwalking sini! ^_^

    Sha pon join segmen yg sama, jemput singgah GA September by KM

    Salam ukhwah.

    ReplyDelete
  12. salam...singga cn
    http://mummysupplementshop.blogspot.com/2014/09/giveaway-september-by-karya-mahirah.html

    ReplyDelete
  13. Gud luck cik mimie..
    syaz singgahh dr segmen yang sama :)

    http://syazdanny2329.blogspot.com/2014/09/giveaway-september-by-karya-mahirah.html

    ReplyDelete
  14. semoga berjaya. jom singgah blog mommy Irra
    irrayyan.com

    ReplyDelete
  15. salam perkenalan, saya dari segmen yang sama
    http://juliaadorable.blogspot.com/2014/09/giveaway-september-by-karya-mahirah.html

    ReplyDelete
  16. Singgah dari segmen yg sama :)
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/giveaway-september-by-karya-mahirah.html

    ReplyDelete
  17. singgah & follow sini.. jemput singgah blog izan ;)

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera... nak dapatkan sample pixy secara percuma...???
    meh isi form ni...
    http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2014/09/jom-dapatkan-sampel-percuma-pixy.html

    btw good luck.. datang dari segmen yang sama..

    ReplyDelete
  19. Singgah sini dari GA yang sama :)

    ReplyDelete
  20. goodluck yer... :D jemputlah join giveaway paris kite jugak ye... Giveaway Paris by JINDRISSKA

    ReplyDelete
  21. singgah sini

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/giveaway-september-by-karya-mahirah.html

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda