-->

CARI APE TU?

Friday, September 5, 2014

Day 3 - A Song That Make You Laugh

Salam 1 Malaysia ^_^

Cabaran hari ketiga 10 Days Music Challenge. Wah, lagu yang membuat Cik Mimie ketawa. Macam susah je ni, lagu buat Cik Mimie menangis banyak lah..hahaha..Okla, Cik Mimie pilih lagu ni la sebab pe? Cik Mimie pun tak tahu..Hahahaha..*maybe lirik dia lawak kot:)



Hahaha..ok, Cik Mimie dah gelak guling2 dah ni..tengok banyak kali pun tetap ketawa :D

p/s : Salam Jumaat Semua :)

7 comments:

  1. cik mimi join segment yg mana pulak ni huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan segmen tapi challenge dari blog budak :)

      Delete
  2. hahaha, ainaa takk updatee lagii. T____T senarioo memang lawak~ XD

    lawak dan bermesej. ^^

    ReplyDelete
  3. hehe. ye lagu senario yg dulu best2 n lawak :)

    ReplyDelete
  4. dulu kan masa senario pemes, kita suka giler lagu ni, tatau kenapa hahaha

    ReplyDelete
  5. oooohmai.. epicnya lagu ni. wakakaka

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda