-->

CARI APE TU?

Sunday, September 21, 2014

#6 Liebster Awards

Salam 1 Malaysia ^_^

Actually, da lama terperuk entry ni. Asyik lupe je nak publish...hahaha..*boleh eh macam tu? Ok, Ditag lagi oleh Amy J ini adalah Liebster Award yang ke enam. Thank you Amy, Cik Mimie jawab ni..

http://aunidenovella.blogspot.com/2014/09/liebster-award-by-aunidenovella.html


Soalan-Soalannya : -


Jawapan : -

1. Cik Mimie takut & Geli dengan katak.

2. Masa kecik-kecik dulu, tak nak pergi sekolah tipu mak sakit perut..padahal tak pun..hee..dah minta maaf ok..biasalah budak2..:p

3. Perlahan, tak suka kuat-kuat sakit kepala.

4. Dekat umah tengah guling-guling.. ^^
5. Sekali je.

6. Hari Sabtu sebab kerja Halfday dan Ahad Cuti.

7. -Nak amik Lesen Kereta
-Kumpul Duit Nak Kahwin
-Nak beli kereta

8. Cik Mimie sayang korang semua..*aci tak?

9. Kucing!!

10. Baik-baik Sayang sebab Incik Kesayangan suka nyanyi lagu tu..huhu

Ok. Done.

p/s : Malas nak tag and bagi soalan..hehehe..selamat bercuti :)


16 comments:

  1. cik mimie takut katakk eyhhh... hahahha.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat-sangat...hahaha..jgn nk kenakan Cik Mimie ye..

      Delete
  2. nadyya xjawap lg soalan Amy ni.. ramai sgt org tag.. hahaha

    sayang cik Mimie jugokkkk ^^

    nadyya tag ;)
    http://loveneddy.blogspot.com/2014/09/first-segmen-jom-tambah-kawan-by-lieya.html

    ReplyDelete
  3. Anak akak pun suka lagu baik2 sayang sebab ayah dia suka nyanyi lagu tu maian2 kat dia..hehehe

    ReplyDelete
  4. geli juga dgn katak.. tgk berudu pun dh geli. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh, Cik Mimie tgk dalam tv pun dah meremang bulu roma..haish..

      Delete
  5. no 2 tu sama. hehehehehe'

    saya pun suka kucing!!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe..no.2 budak2,ada je alasan dia..hehehe...

      kucing comel kan? :)

      Delete
  6. hehehh same lah kite lebih kurang je
    takott and geli pada katak,kecik2 mmg suke buat2 sakit perut
    hehehe sayang cik mimie jugak boleh??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..boleh Cik Ayu :)
      Sayang ayu jugak :)

      Delete
  7. jhahahaha, aina masa kecik2 suka belakon mati sebab tak nak ke skolah. T___T Haha

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda