-->

CARI APE TU?

Friday, January 21, 2011

Selamat Pengantin Baru Zaquan Adha dan Ayu Raudhah

Salam 1 Malaysia ^_^

Hari ini 21 Januari 2011 telah berlangsungnya pernikahan di antara pelakon yg cantik lagi comel ni Ayu Raudhah dengan pasangan beliau Zaquan Adha, seorang pemain bola sepak dan juga kembar kepada Aidil Zakuan di Alor Setar, Kedah.

Jom usha2 Gambar berinai Ayu Raudhah.




wah!! cantiknye Ayu Raudhah ni kan..?? Jelesnye Cik Mimie..hehe..
Akhirnya, 2 hati sudah menjadi 1
janji yang diukir, kini telah pun dikotakan
impian yang diangankan, kini telah menjadi kenyataan
semoga pasangan ini bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat.

video-disebalik tabir persiapan perkahwinan Ayu Raudhah dan Zaquan Adha

p/s: Bila lah turn Cik Mimie lak ni..hehehe

sumber: OHBULAN dan Piccalasso

12 comments:

  1. semoga bhagia tnpa sbarang kontrovesi:)

    ReplyDelete
  2. ashfantasy24: ngeh3x..yup2..huhuhu

    ReplyDelete
  3. imran nyambek: sabar je la..huhu

    ReplyDelete
  4. Fariehan Ibrahim [LBC]: hihihi..kiut kn mereka..

    ReplyDelete
  5. cOmeynye la pasangan ni
    smg kekal bahagia
    slmt pgntin baru zaquan dan cci
    eh slp dan ayu raudah heehe ;)

    ReplyDelete
  6. CahayaCintaIlahi: hekhekhek..cik cahaya..gatai na..hahaha

    ReplyDelete
  7. hak hak.. adeh yola gatai nk tawen
    mklOmla name pkwe i pun zakwan
    beza q jew ngeeeee

    ReplyDelete
  8. CahayaCintaIlahi: owh i c...hehe..ptutla hepi semcm jer..
    cik mimie doakn cik cahaya cpt2 kawin yer..sama itu en.zakwan..ngeh3x..

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda