-->

CARI APE TU?

Sunday, January 23, 2011

Jom Santai Bersama Ben Ashaari

Salam 1 Malaysia ^_^

Huhuhu..macam biasa cuti hujung2 minggu ini, Abang Ben akan ajak semua rakan blogger bersantai bersama segmen2 menarik beliau. So, Cik Mimie pun tak nak lah ketinggalan.

Segmen kali ialah: Header Blog Best?


Siapa yang buat header tersebut?
- Header ni Cik Mimie yang buat sendiri.

Perisian yang digunakan.
- Photoshop Cs3

Maksud header tersebut
- Tentang semua; Diri sendiri, surrounding dan juga benda2 yang menarik

Jangkamasa yang diambil buat header itu
- Tak lama sangat sebab header ni simple jer.

Header blog lain yang anda suka tengok

I'm Done..^_^

6 comments:

  1. gudluck! cantik!

    jeles la org buat header guna photoshop ni.. sy xpandai.wuu

    ReplyDelete
  2. Noor Fatin: thankz yunk!!

    uiks, xmo la jeles2..sume tu leh blaja..x ssah pun sbenarnye..^_^

    ReplyDelete
  3. CahayaCintaIlahi: thank yunk..hehe ^_^

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda