-->

CARI APE TU?

Monday, January 24, 2011

Contest Gambar Tak Nampak Muka Paling Cool

Salam 1 Malaysia ^_^

Ahakz, rasa macam dah lama Cik Mimie tak kena tag tok join contest.
tup3x, hari ini Cik Cahaya yang comel tu tag Cik Mimie.
huhuhu, bagi tak menghampakan kawan Cik Mimie yang seorang ni.
Cik Mimie pun join la contest ni.

[klik2 banner tok Terma & Syarat]

Ok, setelah puas Cik Mimie menyelongkar album2 lama.
Tetiba Cik Mimie jumpa picca ni.

2 orang gadis sedang beronggeng..ngeh3x
Picca Cik Mimie ngan member Cik Mimie, Noor Aqilah Muhd Ghawas.
*rindu sama kamoo kak qilah.

[Minah payung]

Ha, Cik Mimie nak pertaruhkan 1 lagi gambar.
ini gambar orang ngah menikmati keindahan alam..huhu..

[Jauh termenung kn??]

Cik Mimie Tag

Due Date
25. March. 2011

p/s: gudluck tok semua...Chaiyok2!!

10 comments:

  1. salam..
    lawanya payung akakkkkkkk

    ReplyDelete
  2. yeahh cik mimie da buatt.. yeay gudluck dear. tanx taw jOIn contest ni .. coOl... suweet jew.. ;)

    ReplyDelete
  3. Pak Long: hehehe..nak ke?? xbole2..

    ReplyDelete
  4. CahayaCintaIlahi:hekhek..gudluck tok kita berdua..hehehe..welkam2..^_^

    ReplyDelete
  5. slm kunjungan;)
    gudluck for contest;D

    ReplyDelete
  6. apisv2: terima kasih sudi berkunjung dan utk wish tu jgak ^_^

    ReplyDelete
  7. Salam...
    Datang cni tengok peserta...
    TQVM join k :)
    Contest di tutup awal sedikit dari tempoh sebenar...bleh la datang k...

    ReplyDelete
  8. HadifaR_R: salam..welkam2..akn fly ke sna..weee

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda