-->

CARI APE TU?

Saturday, January 1, 2011

Oh Yeah! Aku Nak Ayam

Salam 1 Malaysia ^_^

Eh, kenapa tetiba Cik Mimie nak Ayam ni? ayam kt pasar da abis ke?
ke ayam semua da abis lari? atau Cik Mimie mengidam?

op...op..op..releks2x, jgn gelabah Cik Mimie ok2 je ni.
Adess, byknye soklan, mana 1 nak jawab ni?..haha..
*ok2, ckup merapu-meraban!!
Sebenarnye Cik Mimie bkn nak ayam ataupun nak bercerita pasal ayam.
tetapi, Cik Mimie nk share 1 video tntg ayam.
video ini telah disonglap(dirompak) dr uncle youtube.
sedutan dari rancangan Oh Yeah! di astro Warna*Pes time tgok kt youtube ni sbb kt rumah xlanggan pakej mustika so channel warna xde.

memang best giler kentang~~
JOM LAYAN RERAMAI!!


p/s: Zizan mmg best...weee~~

9 comments:

  1. lawak2, di mana kau menghilang ayam?

    ReplyDelete
  2. geekz36: hahaha..mmg lawak, cmni pun leh wat lagu!!

    ReplyDelete
  3. hahaha...lawak2...ayam KFCM x nak ke?eh silap KFC...selamat tahun baru...thanks jadi follower

    ReplyDelete
  4. hahaha...lawak2...ayam KFCM x nak ke?eh silap KFC...selamat tahun baru...thanks jadi follower

    ReplyDelete
  5. dah nama pun pelawak kan,
    kalau buat lagu tangkap leleh nnt ada yg nanges susah

    Entry terbaru: Tutorial Membuat Sticky Post di Blogspot

    ReplyDelete
  6. AdamXis: hahaha..KFCM? da ada yg pnye la..hahaha..selamat tahun baru jgak...u'r wlkam.. =)

    ReplyDelete
  7. geekz36: hehehehe...btol2x..xjd lawak t..hehe..

    ReplyDelete
  8. ok la zizan,
    drpd nabil comolot..
    opppsss...!

    ReplyDelete
  9. ahsfantasy24: hahaha..yeye..seb ebk nabil..bkn zizan..tteeett!!

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda