-->
728 x 90

CARI APE TU?

Saturday, January 15, 2011

Headphone/Earphone Apakah Itu?

Salam 1 Malaysia ^_^

Iklan tak berbayar

Erm, tiba-tiba Cik Mimie rasa macam nak buat post pasal headphone/earphone lah. Nak discover ada ker? headphone/earphone yang pelik2 lam dunia ni? hehehe..*sangat-sangat tidak boleh bla kn? So, discover punya discover. Cik Mimie jumpa lah 10 Headphone yang agak pelik lah dimata Cik Mimie.*tapi, ada gak yang comel..ngeh3x..

1. 'Dragon Ball Headphone'. Headphone ni hanya terdapat di negara Jepun sahaja tau. Ia juga dikenali sebagai 'Kame type', 'Kame' yang bermaksud kura2.*kalau u all tengok citer Dragon Ball pasti tahu siapa yang ada cangkerang kura2 kat belakang badan beliau, ingat tak?


2. 'Michael Jackson Thriller Headphones'. Di inspirasi kan daripada klip video Thriller. Menakutkan pun ada kn??


3. 'Catbud@Telinga Kucing Earphone'. Si pemakai earphone ini akan kelihatan seperti catwoman. *agak2 ada tak kucing lain yang akan terpikat dengan kita kalau pakai earphone ni? tteett!!

.
4. 'Mushroom Earphones'. Ahakz, comel je kan?

5. 'Wings Headphone', atau nama lain bagi headphone ini ialah 'I Flew'. Ia telah dicipta oleh Rodshakur dan sumber inspirasi bagi headphone ini ialah dari Lagu nyanyian R. Kelly 'I Believe I Can Fly'.

6. 'Bullet Earphone'. Earphone ini hanya boleh didapati di Shibuya, tokyo*kat Malaysia takde jual ok!. Chasing pada munitio earbud 9mm ini sangat2 lah eksklusif kerana terdapat gambar helang dan disaluti emas kuning 18karat.


7. 'Zipper Earphones'. Orang yang menciptanya memang kreatif. Kalau u all nak tahu earphone ini adalah seperti zip seluar kita tau.*p, zip seluar kita digunakan untuk tutup dan buka seluar la. Manakala, zip untuk earphone ini dibuka bila kita ingin menggunakannya.*kalau tak nak guna tutplah balik..huhu..


8. 'Coconut Headphone'. Adess!! tempurung kelapa pun mereka leh jadikan inspirasi kn?
yang pasti headphone ni comel..ngeh3x..


9. 'Lego Earphone'. Ha, bagi yang ada anak2 atau adik2 yang masih kecil. Sila jaga earphone anda baik2 ye? nanti tak pasal2 mereka guna buat cipta robot.


10. 'Transformer Headphone'. Harga headphone ini adalah sekitar $37, dan ia boleh didapati dalam dua warna iaitu merah dan biru. Nama panjang headphone ini ialah Frenzy Tomy Takara Headphone Transformer.


resource: Google

p/s 1: Lebih suka pakai earphone, sebab kecil je tak besar sangat..^_*

p/s 2: ini adalah post yang ke -100*aiyak, manyak sikit lorh.

6 comments:

  1. mcm2 jeis design headphone ade..seronok2 ^_^

    ReplyDelete
  2. bes bye kalau dpt stu dr niey ..:)

    ReplyDelete
  3. Wan Gerrard: huhu..betol2, seronok je tgok kn..hehe

    ReplyDelete
  4. cik Ladies: hehehe..kebnyakkan xde kt Malaysia la cik ladies..

    ReplyDelete
  5. macam2 stail ada headphone semua tuu DAN SEMUA cuteee !

    ReplyDelete
  6. bungakuning: hehehe..yup2, semua comey2 blako..=)

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda

300 x 250