-->

CARI APE TU?

Wednesday, April 22, 2015

Wordless Wednesday #14 (2015) : Anak Buah Ke-22

Salam 1 Malaysia ^_^

Alya Nur Najwa *Cilok gambar dekat FB Papa dia :P
Sepupu Rayyan beza sebulan je dengan Yaya..hehee..Mak Yaya dah habis pantang, So kita reveal gambar anak dia :)


p/s : Manja sangat asyik nangis je..hahaha..

10 comments:

  1. tahniah Cik Mimi.. meriah r time berkumpul nnt.. :0

    ReplyDelete
  2. alololo tomeinya.. geramnya... banyak gambar baby dah tengok... bila nak ada anak sendiri lak ni. hahaha

    ReplyDelete
  3. Makin ramai ahli keluarga Cik Mimie yer ^^

    ReplyDelete
  4. selalu2 tengok baby tengah tidur.. waktu ni dorang suka senyum sorang2 kan.. ^_^

    ReplyDelete
  5. banyaknya anak sedara Cik Mimie..

    ReplyDelete
  6. wah tahniah cik mimie..bertuah betul kan punya keluarga yang besar dan ramai..meriah la raya nanti kan..ucu mimie kena sediakan banyak angpow ni..hihik.. ^_^

    ReplyDelete
  7. Alahai comelnya... Tahniah, bertambah ahli keluarga;)

    ReplyDelete
  8. Wahh, meriahnya keluarga CM.
    Kalau hari raya jenuh nak atur duit ni, hehehe

    ReplyDelete
  9. wahhh.. tahniah.. ramai tuu.. cntek namanya :)

    ReplyDelete
  10. ehehehe baby laaaaagi *muah muah*
    gewam tau baby baru lahir ni..

    okaaay Mami Mimie pulaaa next =P

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda