-->

CARI APE TU?

Monday, April 20, 2015

Giveaway 1st Luarteko.Blogspot.com

Salam 1 Malaysia ^_^
 
Giveaway edisi pertama anjuran puan sang penulis merangkap kepada tuan empunya blog luarteko.blogspot.com. Pemilihan pemenang pula berdasarkan kepada random.org . Bonus untuk top referral dan entry paling kreatif akan menerima hadiah berupa wang tunai RM20 untuk setiap sorang.

Giveaway 1st Luarteko.blogspot.com

Hadiah tulus ikhlas daripada Cik Puan Sang Penulis:
Hadiah Pertama:
USB 2.0 8GB yang comey x 1 orang pemenang
Hadiah Kedua:

Reload @ Topup Bernilai RM10 x 1 orang pemenang 
(ditaja oleh ohreload.blogspot.com)

Hadiah Ketiga:

Reload @ Topup Bernilai RM5 x 1 orang (ditaja oleh ohreload.blogspot.com)

Hadiah Keempat:
Gelang Edisi Sarawak Borneo x 1 orang pemenang 
Hadiah Kelima:
Gelang Edisi Sarawak Borneo x 1 orang pemenang
Hadiah Saguhati @ Gula-Gula:
Kuching~Fridge Magnet X 10 orang pemenang
Setiap sorang akan terima 1 fridge magnet dibawah
Top Referral:
Wang tunai RM20
Entry Paling Kreatif:
Wang tunai RM20
Giveaway edisi pertama ini akan berlangsung dari 18 April 2015 sehingga 03 May 2015. Keputusan akan diumumkan pada 04 Mei 201.
Amacam menarik tak hadiah-hadiah yang ditawarkan? So, tunggu apa lagi jom ler memeriahkan GA ini :)

p/s : Semoga berjaya buat Cik Mimie dan semua peserta :P

16 comments:

  1. banyak hadiahnya kan cik mimie..harap ada la yang sangkut ^_^

    ReplyDelete
  2. All the best! Moga ada rezeki, Cik Mimie :)

    ReplyDelete
  3. wah, cantiknya gelang sarawak tu... hehe.. good luck cik mimie.. :D

    ReplyDelete
  4. Good luck mimie... macam.best join GA ni.. kak ekin bookmarks dulu.

    ReplyDelete
  5. thx shamimi sudi join. gudluck ye. follower #1297.. :)

    ReplyDelete
  6. Assalam mimie,
    good luck naaaaaaaaa uols :)

    ReplyDelete
  7. Wah menarik hadiahnya... Good luck ^^

    ReplyDelete
  8. semoga kita sama2 berjaya. hehe

    ReplyDelete
  9. Good Luck :)
    PG datang dari segmen yang sama :)
    http://mrsyatie.blogspot.com/2015/04/giveaway-1st-luartekoblogspotcom.html

    ReplyDelete
  10. Good Luck :)
    PG datang dari segmen yang sama :)
    http://mrsyatie.blogspot.com/2015/04/giveaway-1st-luartekoblogspotcom.html

    ReplyDelete
  11. Kirah dari ssgmen yang sama ^^
    Gud Luck :)
    http://kieyrah97.blogspot.com/2015/05/giveaway-1st-luartekoblogspotcom.html

    ReplyDelete
  12. wow hadiah menarik =D
    gud luck Cik Mimie..

    ReplyDelete
  13. salam singgah dari GA sama . goodluck :)

    http://www.blogparihh.com/2015/04/giveaway-1st-luartekoblogspotcom.html

    ReplyDelete
  14. Salam cik mimie. Tahniah ye. Nanti emel kat sy detail ye..ASAP.

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda