-->

Pages

CARI APE TU?

Friday, April 3, 2015

Entri Tanpa Kata : Jumaat Yang Indah #30

Salam 1 Malaysia ^_^

https://pbs.twimg.com/media/BB0UUSNCEAEQu8H.jpg
Google image
 P/s :Anda ingin jadi yang mana?

11 comments:

  1. Salam jumaat cik mimie.
    Peluang sentiasa ada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita yang kena pandai menggunakan peluang tu kan mama? :)

      Delete
  2. Replies
    1. So, sis JM kena lebih peka sekarang ni :)

      Delete
  3. Replies
    1. Yup..Orang yang hebat, orang yang sentiasa cipta peluang untuk orang lain:)

      Delete
  4. peluang yang ada jangan sesekali lepaskan! bukan selalu kita dapatkan. nice~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul..mcm orang selalu ckp..peluang hnya datang sekali je..so pandai2 la kita manfaatkan peluang tu :)

      Delete
  5. hehe semua ada ketegori eh.. kita la pilih mana kita nak jadi..

    ReplyDelete
  6. kak wana nak jadi orang yang hebat cipta peluang..

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda