-->

CARI APE TU?

Tuesday, April 14, 2015

Sofaz - Pencinta Terbaik

Salam 1 Malaysia ^_^

Siapa tahu lagu ni? OST Cinta Kura-kura. Best lagunya :) So, siapa-siapa yang belum dengar lagu ni. Sila-silalah dengar ye..hehe...Saja je nak share :)


Lirik Lagu Pencinta Terbaik - Sofaz

Berikan ku peluang terakhir sekali lagi
Untuk membukti kasih sejujurnya di hati
Maafkan seandainya cintaku tidak sempurna

Kaulah insan pertama berpacaran dengan ku
Dan bersama ku mahu masa depan yang kukuh
Maafkan seandainya ku masih amatur cinta

Luangkan diri ini lebih masa
Melengkapkan kekurangan yang ku ada
Temankan di kala ku memerlukan bimbingan
Sehingga diriku menjadi pencinta terbaik

Bukan dengan sengaja tidak cukup prihatin
Ku harap kau bersabar dan rasa lebih yakin
Maafkan seandainya ku masih amatur cinta

Luangkan diri ini lebih masa
Melengkapkan kekurangan yang ku ada
Temankan di kala ku memerlukan bimbingan
Sehingga diriku menjadi pencinta terbaik

Maafkan seandainya ku masih amatur cinta

Luangkan diri ini lebih masa
Melengkapkan kekurangan yang ku ada
Temankan di kala ku memerlukan bimbingan
Sehingga diriku menjadi pencinta... ooo
Pencinta terbaik

p/s : Layan~~~ (Incik Kesayangan) 

11 comments:

  1. Fida memang suka semua lagu Sofaz ni...Suara dia lagu dia memang menusuk kalbu..

    ReplyDelete
  2. La lagu sofaz ke... patut la.best dengar masa tengok.cwrita dia...

    ReplyDelete
  3. tak ingat camna lagu ni.. lama x dengar

    ReplyDelete
  4. Pernah tengok filem ni tapi macamana boleh tak perasan lagu ni, heheheh

    ReplyDelete
  5. ada cerita cinta kura-kura ke? xpernah dengar pula

    ReplyDelete
  6. sofaz ni CT tahu lagu dia satu je.. yang dia minta maaf tu ahahah..
    yg lelain memang tak tahu.. nnt bleh dengar ni..

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda