-->

Pages

CARI APE TU?

Saturday, April 11, 2015

Entri Tanpa Kata : Siapa Cikgu Pilihan Anda?

Salam 1 Malaysia ^_^

Tadi masa stalk FB Cik Mimie jumpa la satu gambar ni..hahaha..terus rasa macam nak share kat sini dan nak tanya U Olls yang mana pilihan hati..ecececeh... Kalau lah dapat cikgu macam mereka-mereka ni maunya kedatangan penuh setiap tahun...hahaha..jeng..jeng..jeng..!!!


Amacam??? Bergetar tak dada tengok mereka-mereka ni?? Heheheh..

p/s : Cik Mimie suka Cikgu Bahasa Melayu...ekekeke..Demam TLU tak habis lagi :P

12 comments:

  1. cikgu PJ laaa...xyah masuk kelas..hahahaha

    ReplyDelete
  2. Pengetua Assalamualaikum lah! :)

    ReplyDelete
  3. amboi kalau la dapat cikgu2 macam tu gerenti tak ponteng sekolah..haha..kak wana suka dengan cikgu geografi tu..alahaiiiii...

    ReplyDelete
  4. Selalu Zumal jumpa gambar artis wanita je... Geng laki pun ade yer ^-^

    ReplyDelete
  5. Kena tambah Cikgu Syukri Yahya nie...

    ReplyDelete
  6. cikgu geografi hahaha.. <3 paling nak ponteng kelas cg sjarah..
    x minat deeee hahaha.. tido manjang..

    ReplyDelete
  7. klau cenggini laa cikgu2 kat mesia, jawapnye hari2 dah terpacak awal depan skolah..org soh balik pon takmo..kikiki..

    btw salam perkenalan yer cik mimie ;) jemput singgah ke blog..

    ReplyDelete
  8. kalau cikgu2 nih yang mengajar, semua student awal ke sekolah dan tak ponteng2.. hehehe..

    ReplyDelete
  9. cikgu matematik n bahasa melayu... ponteng kelas huhuhu

    ReplyDelete
  10. hmmmm, ajak cikgu pi datinglah
    heheheh

    ReplyDelete
  11. saya suka cikgu bahasa melayu. hahaha. sape cikgu Bahasa Melayu tu?

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda