-->

CARI APE TU?

Tuesday, December 14, 2010

Cita-cita @ cinta??

Salam 1 Malaysia ^_^


@

Mana 1 u all prefer? Jika u all diberi pilihan tok memilih antara cita-cita @ cinta ni? Haiish, honestly Cik Mimie mmg x suka wat pilihan!! ase cam nk demam je lau org suh pilih2 ni. *ssah kot.

Tapi, Cik Mimie gagahkan jua diri ini.*cewaahh! ayat x boleh bla. Ok, antara Cita-cita @ cinta? Cik Mimie pilih Cita-cita kot. Sebab apa? sebab yg menjamin masa depan kita adalah cita-cita kita bukan cinta. *ingt tu ye adik2 semua. Lau dilihat pada masa skrg ni pun ramai da kapel yg bercinta inginkn pasangan dorg mempunyai kerjaya. Untuk ape? untuk masa dpan mereka jgak. Parents pun lau nk kawin kn anak2 dorg mesti nk menantu yg ade kerjaya. Cth, nak ade umah, kereta, keje bgus bagai semua tu.Betol x?

Erm, actually x salah gak lau ade yg nk pilih cinta. Sebab lau kita hidup sensorg pun opkosla bosan. Betol x? Tapi, kita kna lah pndai wat keputusan. If u all ase yg cinta u all 2 leh menjamin masa dpan u all, ia x mnjadi masalah pun. Juz go on wit your decision.

Ini cuma pendpt Cik Mimie jer. Actually, benda ni lebih bergantung pada rezeki & takdir jgak. If ade sapa2 yg x suka ngan pndpt Cik Mimie ni. It's Ok. *ade Cik Mimie kesah!!

p/s: masing-masing ada pendapat mereka sendiri. Apa yg perlu kita buat ialah "Tepuk dada, tanya selera" U all lak mcm mana??


4 comments:

  1. apalah erti cinta tanpa cita2..

    ReplyDelete
  2. btol tue kiwi..

    psst..sori...xtau pesal lmbt loading lak page awk nie..xleh nk tgl msg lak nie..

    ReplyDelete
  3. kiwi: cinta akan jd hambar kot? huhu

    ReplyDelete
  4. tiefazatie: lambat ke? myb sbb cik mimie dok godeh2 blog la ni..sori yer

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda