-->

CARI APE TU?

Saturday, March 7, 2015

Jejak Link Mereka #15

Salam 1 Malaysia ^_^

Selamat Pagi Semua!! Pejam celik, pejam celik dah hari Sabtu hari ini, maka cukuplah seminggu bulan March ni. Cepat betul masa berlalu kan? Minggu depan Cik Mimie dah mula sibuk nak bantu Kakak No.3 anak dia nak bertunang. HAHAHAHA..Anak buah semua sibuk nak kahwin dah, ucu dia je yang tak tahu bila lagi..ekekek..opps! lari tajuk pulak..maaf ye..hehehe

Ok, seperti biasa di hari Sabtu yang mendamaikan lagi angin sepoi-sepoi bahasa ni Cik Mimie nak reveals mereka-mereka yang bertandang di teratak usang Cik Mimie ni. Mereka ialah tetamu-tetamu Nuffnangers yang sangat Owesome! Terima kasih sebab sudi jenjalan kat sini ye :)


p/s : Alhamdulillah, sudah kembali sihat seperti biasa, Terima kasih semua yang mendoakan :)

9 comments:

  1. nama xde. sobs. xpe, harini saya klik semuaaaa iklan cik Mimie. hehehe

    ReplyDelete
  2. Bestnyer ramai nuffnanger singgah ^-^

    ReplyDelete
  3. Yeay ada saya lah! Thank you Cik Mimie! :)

    ReplyDelete
  4. thank you CM.. itew nampak ada link itew ehehe..

    ReplyDelete
  5. hujung minggu x boleh nk berceloteh kat sin lagi huhhu..notebook prob

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah cik mimie dah sihat..

    ReplyDelete
  7. seronok la anak buah dah nak bertunang..turn cik mimie bila ya ??? *_^

    ReplyDelete
  8. Baru nampak nama akak kat situ. =)

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda