-->

CARI APE TU?

Tuesday, March 10, 2015

Pot Pet - Pot Pet

Salam 1 Malaysia ^_^

Ha, siapa perasan yang Cbox Bunga Ros Cik Mimie yang berada di tepi kanan blog dah takde kan? eh, Cbox tu tak hilang pun masih ada lagi dalam blog Cik Mimie. Cuma bunga rosnya yang dah hilang..hehehe..sebenarnya, ada seorang blogger bertanya dekat Cik Mimie blog ni dah takde Cbox lagi ke..hehe..Maaf ye Anis, Cik Mimie nyorokkan kat tempat lain..So, kat mana Cik Mimie nyorokkan? Meh Cik Mimie tunjuk meh..

 Ini dia komen yang Anis tinggalkan - "dah tak guna cbox lagi ke?"

So, untuk pengetahuan Anis dan semua cbox Cik Mimie berada diruangan Pot Pet - Pot Pet dalam sidebar tabber ni..hehe..maaf ye, saja nak bagi kemas sikit. So, bagi sesiapa yang mencari Cbox Cik Mimie. Ia ada disini :)

p/s : Dah lama nyorokkan baru sekarang nak bagitahu orang..mimi..mimi.. :D heee

18 comments:

  1. datng tegur sikit. hehe singgah sini. lama x singgah -blog kerusiburok-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lama tak nampak ajim..thank singgah sini :)

      Delete
  2. oh..main sorok2 pula cbox cik mimie tu ek..hhehehe..tapi, memang nampak makin kemas la blog ni...cantikkkkk... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..saja nak bagi kemas sikit..ingt nanti nka tukar header tapi xde idea pula..hahaha..terima kasih Kak Wana :)

      Delete
  3. saje ni Cik Mimie nak main nyorok2..
    CT dulu guna gak cbox ni pastu buang.. banyak benar iklan and hahaha..
    ada certain chatting macam memaksa pulak.. nyampah tengok buang lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...memang saja nak sorok2..
      memang ada iklan bagai, ada yg dah kena banned dah dgn Cik Mimie..hehehe

      Delete
  4. mana2.. tak nampak pun.. hehe.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekekeke..buat2 tak nampak pulak Qaseh ni..hehe :)

      Delete
  5. Kat situ yer... Nanti zumal terjah ^-^

    ReplyDelete
  6. oh .. patutlah yaya dah tak nampak bunga ros yang comel tu ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada orang kata bunga tu mengganggu so Cik Mimie buang la..haha

      Delete
  7. Ohhh haah lah saya pun baru perasan hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala, selama ni Dilla tak perasan ke..sedey tau..hehe

      Delete
  8. Replies
    1. Hehehe..nampaknya Sha tau Cbox Cik Mimie kat mana :)

      Delete
  9. sis JM x cari so tak de lah risau kalau x de heeee

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda