-->

CARI APE TU?

Tuesday, March 3, 2015

Entri Tanpa Kata : Keep Calm It's A Girls

Salam 1 Malaysia

 http://img.elo7.com.br/product/zoom/AED6F8/bata-gestante-keep-calm-it-s-a-girl-camiseta.jpg
P/s : Pagi tadi pukul 2 pagi dapat anak buah yang ke 22 :)

18 comments:

  1. Ramainya anak buah, bestnya! Tahniah! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai sangat...heheh..terima kasih:)

      Delete
  2. Alhamdulillah..gegurls..tak lama lagi masuk lah dalam blog mak ucu dia nih kan :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu abis pantang nanti Ucu Mimie reveal ye :) hehehe

      Delete
  3. alhamdulillah..makin bertambah la anak buah ucu mimie ya..hihik..tahniahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, moga rezeki ucu dia pun makin bertambah nanti..haish, kena stanby duit raya awal2..haha

      Delete
  4. Alhamdulillah, :) bestnya ada anak sedara ramai , kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, ada masa best, ada masa pening..hehe

      Delete
  5. nanti boleh menyerikan blog mak ucu ni pula :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah, nanti Ucu mimie share kat sini :)

      Delete
  6. 22?! Wah, tahniah ye, Cik Mimie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank Kak Farrah :) Ramai kan? huhu

      Delete
  7. alhamdulillah, akak pun tak sabar nak tunggu anak buah keluar bulan 6 nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bulan 6 nanti Cik Mimie dapat Cucu..anak buah bersalin t :)

      Delete
  8. uyooooo ramainye cik mimie oiii...
    kite ni baru la dpt ank buah sorg..
    tupon adik en asben kite ni
    haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh..Big Family la orang kata..tu yg ramai tu :) lagi2 kita yang bongsu memang anak buah berderet-deret..haha

      Delete
  9. peeeergh.. anak buah ke 22 tu CM.. meriahnyaaa keluarga =)
    CT pun ramai anak buah gegurls..

    ReplyDelete
  10. wah, bestnya nombor! haha. tahniah :D

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda