-->

CARI APE TU?

Saturday, March 14, 2015

Jejak Link Mereka #16

Salam 1 Malaysia ^_^

Selamat Pagi Semua!!Yeeaayhhh, hari ini hari SABTU. Kerja halfday kejap lagi nak pergi rumah Kakak No.3, Majlis tunang anak buah Cik Mimie. Malam tadi dah sibuk merewang, hari ni tak dapat nak bantu sebab tak dapat cuti. Sob..sob..sob..T_T Nasib baik majlis petang so, kejap lagi boleh lah bantu sikit-sikit :)

Opps, lari dari tajuk pulak...hahaha..ok2, macam biasa di hari Sabtu yang tenang ni Cik Mimie nak berkongsi mengenai NUFFNANGERS yang bertandang di teratak usang Cik Mimie ni. Terima kasih sebab sudi jenjalan kat sini ye :) Mereka-mereka ialah :-


p/s :Mood kerja macam takde je ni..hahaha.. c(:

6 comments:

  1. eeheeh kali ni xde nama itew la pulak =P
    baru nak mai singgah jenguk CM ehehe..

    ReplyDelete
  2. Ramainya. Akak baru nak balas dendam bw ni

    ReplyDelete

sila-sila lah meninggalkan jejak jari-jemari anda